עידן שום
עידן שום

עידן שום על חילופי המאמנים בהפועל כפר סבא: "היינו צריכים את השינוי הזה"

המנהל בפועל של המועדון התייחס לניצחון על רעננה: "הפער מהקו האדום עדיין לא מספיק כדי להגיד שנשארנו בליגה". על קורס הפרו אותו יתחיל אמר: "רוצה להרחיב את הידע שלי"

פורסם בתאריך: 4.3.20 15:08

במשך קצת יותר מ-24 שעות התחושה הייתה שהפועל כפר סבא יכולה להתחיל לתכנן מסלול טיול מהנה למדי בפלייאוף התחתון בדרך לעונה נוספת בליגת העל. הניצחון המשכנע 0:3 על הפועל רעננה לא רק שקבר את השכנה השרונית במקום האחרון, אלא פתח עבור עמיר תורג'מן פער מבטיח של שמונה נקודות מהקו האדום. רק דבר אחד לא לקחו בכפר סבא – ובעצם בתחתית כולה – בחשבון. את האקסית של תורג'מן, סקציה נס ציונה. הניצחון שלה בראשון במשחק של להיות או לחדול מול קריית שמונה, ערבב מחדש את חפיסת הקלפים בפלייאוף ופתאום הפער מהקו האדום עומד על חמש נקודות, כשעוד 21 נותרו בקופה.

"הפער מהקו האדום עדיין לא מספיק כדי להגיד שנשארנו בליגה וכבר קרו דברים בכדורגל", אמר המנהל בפועל, עידן שום. "מעודד שאנחנו מציגים יכולת טובה יותר מהקבוצות שמתחתינו, אבל בסוף יש עוד שבעה משחקים וצריך לנצח כמה שיותר". שום התייחס גם לחילופי המאמנים הדרמטיים בקבוצה ואמר: "היינו צריכים את השינוי הזה, וברור שכשאתה משנה וגם מנצח זה מאפשר למאמן החדש להיכנס לעניינים בצורה הרבה יותר טובה. השינוי בעמדת המאמן לא היה פשוט, כי בכל זאת אופיר העלה אותנו ליגה ובנה יחד איתנו את הקבוצה. זה לא היה קל לאף אחד, גם לא לשחקנים, אבל זה חלק מהכדורגל ואני שמח שהם עשו מהר את הסוויץ' ועשו את העבודה על המגרש".

אופיר חיים. צילום: שרון בוקוב

אופיר חיים. צילום: שרון בוקוב

אגב, בשבוע שעבר התקבל שום ג'וניור לקורס הפרו. זה ממש לא אומר שמחר בבוקר תראו אותו משנה כיוון מניהול לאימון, אבל הוא בהחלט רואה בכך דבר שיוכל לסייע לו בהמשך הדרך. "הייתי גם שחקן וגם מאמן ואני תמיד רוצה להרחיב את הידע שלי", אמר עידן שום. "גם יוסי בניון וברק יצחקי (שניהם התקבלו לקורס יחד עם שום, א"ב) לא עומדים על הקווים, ועבורי מדובר בכלי נוסף שיעזור לי לפתח את המועדון, הן בבוגרים והן במחלקת הנוער".

בנושא אחר, בעמותת האוהדים "הלב הירוק" בירכו לאחרונה על המוגמר ולאחר פעילות סיזיפית במישורים רבים, קיבלו מרשם העמותות אישור ניהול תקין עד לתום שנת 2020. "במשך חודשים ארוכים פעלו חברי הוועד פעלו מול הרשויות השונות על מנת להחזיר את העמותה למסלול ההתנהלות התקינה, ובשעה טובה המאמצים הצליחו", נאמר בהודעת העמותה. "קיבלנו בשורות טובות מרשם העמותות, בזכות הדו"ח המיוחד שהוכן והועבר לרשם על ידי ועד העמותה, והפעולות המהירות והנחושות שנקט, ביניהן הגשת דו”ח כספי ומילולי שלא הוגש בשנתיים האחרונות. מבחינת רשם העמותות, ההתנהלות הלקויה בעבר תוקנה, והעמותה מתנהלת בצורה טובה".

בנוסף, הסבירו בעמותת האוהדים את המשמעויות הנלוות לקבלת הניהול התקין. "האישור מעיד שהעמותה עובדת בצורה חוקית ומדויקת מבחינה כספית. הוא גם מהווה תנאי בסיסי לקבלת כספים לפרויקטים מהרשויות השונות", נמסר מהעמותה. "קבלת האישור אומרת שאין שימוש לרעה בכספי העמותה, והשימוש בכספי העמותה הולך למטרתם המקורית. כדי לוודא שכך הדברים מתנהלים, המדינה דורשת מכל עמותה להגיש בכל שנה טפסים ייעודיים, ומי  שלא מגיש אותם מסתכן בסגירת העמותה. עם קבלת הניהול התקין, העמותה יכולה לחזור לגייס כספים עבור פרויקטים של הקהילה ולמען הקהילה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עוד לא נמאס לכם עמותה קטלאק

    הלב הירוק אתם בדיחה אין לכם גרוש על התחת תתרכזו בלהגיע למשחקים ולעודד תעשו טוב יותר אם גם תתנו לשום את ה 10 אחוז האלו שאתם מתעקשים להחזיק אין בזה טעם תראו מה קורה בהפועל פת שם העמותה שלהם הכחולה הזאת מחזיקה 100 אחוז ואיזה בלאגן חוגג שם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר