עמיר תורג'מן. צילום: עזרא לוי
עמיר תורג'מן. צילום: עזרא לוי

"אני חושב שהפועל כפר סבא יכולה להסתכל מעבר להישארות, אל המקום התשיעי"

דרבי השרון השני העונה נרשם חד משמעית על שמם של הפועל כפר סבא ועמיר תורג'מן, אלא שאז הגיע הניצחון של נס ציונה. המאמן, מצידו, מסמן מטרות גבוהות

פורסם בתאריך: 5.3.20 11:39

בהפועל כפר סבא היו שבעי רצון מהניצחון 0:3 בדרבי השרוני על הפועל רעננה, אך כעת כבר מתכוננים להמשך המאבקים בתחתית. "לא היה לנו הרבה זמן להתארגן, אבל השחקנים עשו מהר את הסוויץ' בראש ונתתי להם את הדגשים שלי לקראת המשחק", התייחס עמיר תורגמן להופעת הבכורה המוצלחת שלו על הקווים. "הכי חשוב זה להיות מקצוען ולהתרכז בעצמך, ואם אתה לא מגיע מוכן ב-100% אתה מפסיד דברים בדרך. ברור שהיה לחץ ומתח לפני המשחק, בכל זאת רצינו להמשיך ולהתקדם ואני שמח שעשינו את זה".

המאמן החדש לא שכח לפרגן בצורה ג'נטלמנית לקודמו בתפקיד: "אופיר חיים באמת עשה עבודה טובה, אבל קוראים דברים בדרך. ברגע שהתבצע החילוף, כל כולי למען המטרה להשאיר את כפר סבא בליגה ואני חושב שאנחנו יכולים להסתכל אפילו מעבר, אל המקום התשיעי". עוד לפני שהפער קוזז על ידי הקבוצה בה פתח את העונה, הבהיר תורג'מן: "אנחנו צריכים להמשיך להסתכל על עצמנו ולרוץ קדימה".

כפר סבא, כמו חברותיה לפלייאוף התחתון, תזכה לפגרה של שבוע לפני שתשוב להמשך מאבקי התחתית, אותם תפתח במשחק חוץ מול בני יהודה. הקיצוני לגאווה קיזיטו נמצא בשלבי החלמה מפציעה וצפוי לעמוד לרשות הצוות המקצועי, כמו גם הבלם סודיק אטנדה, שישוב מצמד הרחקות בגין אדום וחמישה צהובים. "טוב שיש לנו זמן להתארגן ולהעביר את המסרים שאני רוצה בצורה טובה, שקטה ועניינית", אמר תורג'מן. "אנצל את הפגרה הזו כדי להכיר טוב יותר את הקבוצה ולהעביר את הפילוסופיה שלי, על מנת שהשחקנים יבינו בדיוק מה אני רוצה מהם".

בחזרה לכדורגל, ולאכזבה היחסית בעקבות השינוי הדרמטי בתחתית, כשהמאבק נגד הירידה, שנראה היה סגור הרמטית, נפתח מחדש. רגע לפני הכניסה לפלייאוף, נזכרו בהפועל כפר סבא בשתי העונות הקודמות, שכזכור הוכרעו עבור הירוקים בפוטו פיניש – אם בהישרדות ואם בעלייה, והביעו תקווה שזו הנוכחית תהיה שונה. "כולם שואלים כמה נקודות אנחנו צריכים כדי להישאר, אבל חשוב לא פחות הוא מתי נשיג אותן", אמרו בקבוצה. "צריך לצבור אותן עכשיו על מנת להרוויח זמן התארגנות לקראת העונה הבאה ובניגוד לעונות קודמות, להתחיל להיערך אליה כמה שיותר מהר". אגב, כחלק מאותן הכנות, אם וכאשר תבטיח הקבוצה את הישארותה בליגה, צפויים בקבוצה לחדש את המאמצים לקבל בחזרה את הזכות לשחק באצטדיון הביתי בלויטה. "מוקדם לומר מה יהיה, אבל ברור שבסופו של דבר אנחנו רוצים מאוד לחזור לשחק בכפר סבא", סיכמו במועדון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אילון

    א. נכון שצריך לשחק בכפר סבא כי זאת העיר שלנו ושל הפועל כפר סבא
    רק בתנאי אחד
    אצטדיון חדש!!!!!! ולא?! אין מה לשפץ את איצטדיון לויטה הוא לא ראויי אלא אם הורסים אותו ובונים חדש

    רק איצטדיון חדש

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר