פדידה, סוקונה וקופי חוגגים. צילום: עזרא לוי
פדידה, סוקונה וקופי חוגגים. צילום: עזרא לוי

השרון בידינו / הטור של רועי עדן

אמנם סיפור ההישארות עוד לא נחתם סופית, אבל הגיע הזמן שהשליטה באזור תחזור לידיה של הפועל כפר סבא. אני מקווה שיצחק שום מבין שעומר פדידה הוא הנכס הכי חשוב של המועדון, לא רק מבחינה מקצועית

פורסם בתאריך: 6.3.20 10:57

1. אוהד אמיתי של הפועל כפר סבא מבין היטב שהסיפור טרם גמור, אבל איזה כיף היה לבסס את סיכויי ההישרדות שלנו דווקא על חשבונה של הפועל רעננה, שנותרה כעת עם סיכוי תאורטי קלוש להינצל מירידה לליגת המשנה, ובכך אולי גם להשיב את ההגמוניה בשרון למקומה הטבעי לשנים הבאות. משחק הכדורגל הוא כל כך דינמי, הרי שלמרות התוצאה המוחצת הכל יכול היה להראות אחרת לגמרי, אילולא הצלת ענק בפתיחת המשחק של איתמר ישראלי וההרחקה של עדי נמני.

בשורה התחתונה, הקבוצה השכילה לנצל את יתרונה המספרי המוקדם וביססה את ניצחונה כבר במחצית הראשונה מצמד שערי בזק שעל שניהם חתום אל קפיטן פדידה. הוא כבש מהנקודה הלבנה את השער הראשון, לאחר דאבל פס נהדר שלו עם אביב סולומון שהוכשל (סוף סוף שחקן שיודע ליפול ברגע הנכון), ובישל את השער השני עם כדור עומק גאוני על 50 מטר ליהב אפריאט, שהצדיק את ה-9 שלו על הגב, השתלט על הכדור בצורה מושלמת ושלח טיל קרקע-אויר לחיבורים והשלים שער תוצרת בית אדיר. גם בשער השלישי יש לפדידה חלק נכבד, שהעביר בחוכמה כדור רוחב מהאזור הצפוף באגף ימין של הגנת רעננה לעברו של טום שלח באגף השמאלי הדליל יותר של הגנת היריבה, ואילו שלח בפעולה נהדרת התגבר על השומר שלו והכניס כדור מדויק לעברו של סוקונה, שחתם את תוצאת המשחק. בכלל, שלח ראוי להרבה מחמאות על סיבוב שני נהדר והוא בהחלט מוכיח את מקומו בהרכב. פדידה? אני מאד מקווה ששום מבין היטב שהוא יאלץ בקיץ לשדרג את שכרו משמעותית, הרי שתרומתו לקבוצה העונה לא מסתכמת רק במספרים הנהדרים, אלא גם בזהות ובזיקה לקבוצה שהוא מעניק לנו כאוהדים.

עומר פדידה. צילום: עזרא לוי

עומר פדידה. צילום: עזרא לוי

2. זה לא סוד שהשחקנים היו מאוד מחוברים לאופיר חיים, שאת בשורת פיטוריו הם קיבלו ימים ספורים למשחק כה גורלי. לכן גם מגיע להם שאפו על הבגרות ועל הגישה שהם גילו במשחק מול רעננה. אני משוכנע שגם הישארותו של רביד גזל כעוזר מאמן תרמה לכך. ימים יגידו אם החילוף הזה בעמדת המאמן היה נכון, אך בכל מקרה ברור לי כי הבחירה בעמיר תורג'מן היא הרבה יותר כלכלית מאשר מקצועית ולטובת עתיד הקבוצה. כמובן שלא ניתן לייחס את הניצחון המשכנע על רעננה לעצם ההחלטה לבצע את השינוי על הקווים, אך בהחלט מגיעה מילה טובה למי שהחליט (תורג'מן-גזל או שמא שום?) להשאיר את אדריאן רוצ'ט על הספסל כל המשחק ולתת את המפתחות בעמדה שלו דווקא לטריקו גטהון, שהפתיע עם ניהול משחק חכם. עם זאת, רעננה עם תשעה שחקני שדה לא באמת מהווה אינדיקציה רצינית, מול בני יהודה במחזור הבא עם תום הפגרה זה כבר יהיה מבחן אמיתי יותר.

3. ניצחונה של נס ציונה על קרית שמונה אמור להחזיר את שחקנינו לקרקע, כי פער חמש הנקודות שנשמר בין הקבוצות ומהקו האדום רחוק מלהבטיח את הישארותנו, זאת למרות נוכחותה הנעימה בתווך של קרית שמונה. אין ספק כי המשחקים העיקריים שיכריעו את זהות היורדות יהיו קרבות הראש בראש בין ארבע האחרונות (למרות שגם אשדוד עלולה תאורטית להיקלע למאבק), כך שלפחות מבחינה סטטיסטית אפשר להיות אופטימיים נוכח המאזן החיובי העומד על 11 מ-18 נק' מול שלוש היריבות העיקריות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לא להרים אף יותר מדי

    בסדר ניצחנו את רעננה באו לא נשכח שזה היה נגד 10 שחקנים שלהם דבר שני נס ציונה הורידה את הפער חזרה ל 5 אם לא ננצח את בני יהודה לא עשינו כלום יש עוד 21 נק' סהכ בקופה אם לא ניקח מהם לפחות 15 אנחנו נרד ליגה תזכרו את מה שאני אומר כל קבוצות התחתית צוברות נק' בשלבים האלו של סוף העונה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר