בן רייכרט. צילום: עזרא לוי
בן רייכרט. צילום: עזרא לוי

רייכרט בספק, קיזיטו ישוב. תורג'מן: "צריכים להמשיך בדרך שלנו"

אחרי הפגרה, תתחיל בשבת הפועל כפר סבא את הפלייאוף התחתון כשתתארח אצל בני יהודה. המאמן מוכן: "משחק קשה, אבל נגיע כדי לנצח". השחקנים חגגו במסיבת פורים

פורסם בתאריך: 10.3.20 16:29

בהפועל כפר סבא חשבו שיוכלו לצאת בראש שקט לפגרה שבין הפלייאוף העליון לתחתון (עוד לפני שהקורונה טרפה את הקלפים והובילה לדחייה), אך התאכזבו לגלות שהאקסית של עמיר תורג'מן, סקציה נס ציונה, דאגה ככל הנראה לפוטו פיניש צמוד במיוחד בתחתית. העובדה שהפער מהקו האדום נותר על חמש נקודות בלבד – 26 נקודות של כפר סבא לעומת 21 של הכתומים, מעלה את מד הלחץ והחשיבות של המשחק מול בני יהודה (שבת, 15:00, בלומפילד), שמצדה איבדה עניין בליגה, אבל תגיע במצב רוח מצוין בעקבות העלייה לחצי גמר הגביע.

הקשר בן רייכרט סובל ממתיחה באחת מרצועות הכתף והוא בספק למשחק לאחר שלא התאמן מהניצחון הגדול 0:3 על הפועל רעננה ועד תחילת השבוע הנוכחי. מנגד, המגן אביב סולומון ששיחק עם זריקה בשל כאבים בקרסול והבלם ג'ניה ברקמן שהיה חולה בשבוע שעבר, שבו לאימונים מלאים ויעמדו לרשות הצוות המקצועי. בנוסף, מי שיהיה כשיר הוא הקיצוני מאוגנדה, לוואגה קיזיטו, שהחלים מפציעה בשריר הארבע ראשי. הבלם סודיק אטנדה, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בגין אדום וחמישה צהובים, ישוב להרכב הפותח.

עמיר, האקסית שלך דאגה לעניין מחודש בתחתית.

"כן, אבל אנחנו צריכים להמשיך בדרך ובצורה שלנו. יש לנו משחק קשה נגד בני יהודה, קבוצה טובה שעלתה לחצי גמר ועשתה התקדמות גדולה בתקופה האחרונה, אבל נגיע כדי לעשות את העבודה, להציג כדורגל טוב ולנצח". על הזמן הרב יחסית שעבר מאז המשחק האחרון הוסיף תורג'מן: "זה היה שבוע טוב, גם לראות את החבר'ה מתאמנים וגם להמשיך להכניס תכנים ולהתכונן להמשך הדרך ולמשימות שצפויות לנו".

עמיר תורג'מן. צילום: עזרא לוי

עמיר תורג'מן. צילום: עזרא לוי

את השבת נטולת הכדורגל ניצלו במועדון למסיבת פורים חגיגית שנערכה בחדרי הקריוקי PLUG IN במתחם ה-G בכפר סבא. שחקני הקבוצה והצוות המקצועי והניהולי הגיעו מחופשים ונהנו מאוכל, שתייה ומוסיקה טובה. להפתעה הגדולה מכולם אחראית ענת מיודובניק, מתאמת אירוע בהגדרה היבשה ובפועל מי שכבר מזמן זכתה לכינוי "האמא של השחקנים". לרגל יום הולדתו השבוע של המגן נועם גמון, הזמינה מיודובניק מסכות עם פניו עבור כל הקבוצה וברגע הנכון חבשו אותן כולם יחד והפתיעו אותו. "היה מדהים, נועם היה בהלם וכמעט התעלף מההפתעה", סיכמה מיודובניק.

נועם גמון וטום שלח במסיבת פורים. צילום: ירדי עואמי

נועם גמון וטום שלח במסיבת פורים. צילום: ירדי עואמי

קבוצת הנוער של המועדון התרחקה משמעותית מניסיונותיה לתפוס את המקום השני בליגת המשנה, המוביל לפלייאוף העלייה לליגת העל. כפר סבא ספגה בשבת שעברה הפסד דרמטי, 2:1 בחוץ מול הפועל עפולה, שהיה השישי שלה העונה. ספיר לוטן העלה את כפר סבא ליתרון עשר דקות לסיום, אבל קאמבק בזק מקומי הוביל לשוויון בדקה ה-85 ולמהפך שתי דקות בתוספת הזמן. כפר סבא מדורגת רביעית בלאומית מחוז צפון עם 37 נקודות, מרחק 15 מהמוליכה עירוני נשר ו-11 מהשנייה, הפועל עכו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יאללה לנצח את בני יהודה

    חייבים לצבור נק אנחנו עדיין בסכנת ירידה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר