שחקני הפועל כפר סבא. צילום: ענת מיודובניק
שחקני הפועל כפר סבא. צילום: ענת מיודובניק

בהפועל כפ"ס מתקשים להתרגל לשגרת הקורונה: "לא ייאמן מה שקורה, מצב לא פשוט"

חוסר הוודאות בעקבות הנגיף שמשבית את העולם משפיע גם על הירוקים. השוער איתמר ישראלי כבר מתרגל לחיים החדשים כגנן, בעוד השחקנים הזרים כבר ביטלו את החופשות שתיכננו. בצל הקורונה, בהפועל כפר סבא מתרגלים למציאות חדשה שיש בה הכל, חוץ מספורט

פורסם בתאריך: 19.3.20 16:01

בהפועל כפר סבא הרגישו השבוע בעל כורחם מציאות מדומה מהי עקבות נגיף הקורונה שהשבית גם את פעילותם, וכעת הם ממתינים בחוסר ודאות כדי להבין האם וכיצד ניתן לשוב לפעילות קבוצתית. כך או אחרת, בהיעדר אימונים ומשחקים – נשמת אפו של כל ספורטאי תחרותי, יצאנו לבדוק (לא פיזית, כי מומלץ לא לצאת מהבית) איך בכל זאת מתמודדים ומסתגלים לאורח חיים חדש לחלוטין, שכל קשר בינו לשגרה מקרי בהחלט.

הפועל כפר סבא חיממה מנועים לקראת פתיחת הפלייאוף התחתון, אבל אלה כבר חדשות ישנות ביחס להנחיות של ראש הממשלה, שביטלו באחת את אימון הבוקר של יום ראשון. לאחר התייעצויות, הוחלט בהמשך שלא להתאמן עד יום רביעי ולהמתין להתפתחויות, כאשר ככל הנראה בלית ברירה תחל הקבוצה באימונים בקבוצות קטנות ללא מגע, בדומה לקבוצות נוספות בליגה.

"אני ואשתי פתחנו גנון בבית, עם שלל פעילויות, בישולים ואפיות. אפילו שכנענו את הבנות להתאמן איתנו", מספר השוער איתמר ישראלי, אב לשתי בנות, שלא תכנן לעשות הסבה מקצועית לגנן, אבל מוצא עצמו בימים אלה שומר על דברים יקרים הרבה יותר מהרשת. "אנחנו משתדלים לשמור על שגרה כמה שאפשר, ואני מקווה שאוטוטו נחזור לאימונים באיזושהי צורה, כי יש הרבה אי ודאות סביב העניין הזה. יחד עם זאת, אנחנו השחקנים די רגילים למצב של חוסר ודאות, כי בקיץ אין לנו חוזה, כל אחד צריך לדאוג לעצמו ולא יודע מה יהיה מחר. זה פלוס מינוס אותו דבר, רק שפה מדובר במצב קיצון ובתקופה שאנחנו אמורים להיות בטוחים, אנחנו לא". על האפשרות שהליגה לא תחודש הוסיף השוער: "יש הרבה ספקולציות והרבה תיאוריות. אנחנו השחקנים לא רוצים להאמין שיסגרו לנו את הליגה, כי אני מאמין שאפשר להתגבר על הדבר הזה, אבל רק הזמן יגיד לנו".

איתמר ישראלי. צילום: ירדי עואמי

איתמר ישראלי. צילום: ירדי עואמי

"לא ייאמן מה שקורה ועוד יקרה. זה מצב לא פשוט ואנחנו חסרי אונים", אמר מנהל הקבוצה, ישי ששון, שגילה השבוע מצב לא מוכר בו מבוטלים אימונים בזה אחר זה. "לא יודעים כמה זמן זה יימשך, כמה זמן לא נתאמן, וכשנחזור זה עלול להיות כמו חזרה מפגרה, כשלא ברור מתי תחודש הליגה, אם בכלל". עוד הוסיף ששון כי "כמה שלא תכין את עצמך ותהיה דרוך, יש ירידת מתח טבעית כשאתה יודע שלא יהיה משחק. אימונים בלי מגע? מצד אחד, הערכות המצב משתנות מרגע לרגע ולא נהיה שונים מאחרים, אבל אף אחד לא יודע איך לאכול את זה".

לגבי הזרים, מעדכן המנהל כי אף אחד מהם לא ביקש לעזוב. "בובאקר טראורה אמנם סנגלי, אבל גדל באיטליה. למה לו לחזור לשם? הוא יודע בדיוק מה קורה בעולם ואף אחד לא מנותק. כולם מבינים את המגבלות ויודעים שאין אפשרות לביקורים של בני המשפחה כי אין כניסה ויציאה". בהקשר זה יש לציין כי הנשים והילדים של אמאדו סוקונה ולגאווה קיזיטו שוהים עמם בישראל, בעוד טראורה רווק ובת זוגו של סודיק אטנדה שוהה בבלגיה. מעבר לכך, הזרים תכננו לנצל את פגרת הנבחרות לחופשת מולדת קצרה בת מספר ימים, אך בשל המצב התכנית הזו כבר לא תצא אל הפועל.

בובקאר טראורה. צילום: ירדי עואמי

בובקאר טראורה. צילום: ירדי עואמי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר