קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא בכדורעף. צילום באדיבות הפועל כפר סבא
קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא בכדורעף. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

אין גביע, אין אליפות: קבוצות הכדורעף של הפועל כפר סבא בחוסר ודאות

קבוצת הנשים הייתה בדרך לאליפות וקבוצת הגברים הייתה אמורה להתחיל את סדרת רבע גמר הפלייאוף. משבר הקורונה הוביל את האיגוד להודיע על סיום העונה, כאשר זהות האלופות טרם ברורה. "התחושות קשות", אמרה הקפטנית גלית דבש

פורסם בתאריך: 19.3.20 16:18

בעוד בכדורגל כוססים ציפורניים וממתינים לשיפור במצב, מי שכבר לא ישובו לשחק העונה הן קבוצות הנשים והגברים של הפועל כפר סבא בכדורעף. בתחילת השבוע הודיע האיגוד על סיום עונת 2019/2020 בליגת העל, הן בנשים והן בגברים. עוד צוין כי לגבי זהות האלופות והיורדות תתקבל החלטה בהמשך.

חשוב להדגיש כי הנשים הובילו בבטחה את הטבלה, בעוד הגברים אמורים היו לפתוח השבוע את סדרת רבע גמר הפלייאוף. כמו כן, שתי הקבוצות העפילו לחצי גמר גביע המדינה. "התחושות ממש קשות, עבדנו קשה כל השנה ובדיוק במאני טיים, הרגע שכל ספורטאי וספורטאית מחכים לו, הכל נעצר", אומרת קפטנית קבוצת הנשים, גלית דבש. "הייתה לנו את אחת הקבוצות החזקות שהיו כאן בשנים האחרונות, ממש קבוצת חלומות עם אניה ויליקי ולוגאן טום באותה קבוצה. אני מדברת על הקבוצה בלשון עבר ולא מאמינה שהעונה נגמרה, זה צער ענק. חלמנו על דאבל והתאמנו כאילו אנחנו עוד רגע בגמר ליגת האלופות. הובלנו בפור את הליגה לאורך כל הדרך ואני בהחלט מצפה שיכריזו עלינו כאלופה. זה יהיה עם טעם חמוץ, אבל התואר הזה מגיע לנו ללא ספק".

"כנראה שיש דברים יותר חשובים מעוד אליפות או עוד גביע", אומר מאמן קבוצת הגברים, שגיא ברעם, בזמן שהוא משגיח על שני בניו הקטנים בבית. "בגלל השיטה של סדרות פלייאוף והעובדה שגם המקום השמיני יכול להפתיע ולקחת אליפות, אני חושב שאין טעם לקבוע אלופה וזה לא דבר שייצר הגינות או ספורטיביות כלפי מי שהתאמנו חזק כל השנה ורצו לקרוא תיגר על האלופה, מטה אשר".

ברמה האישית והקבוצתית הוסיף ברעם: "התחושות מאוד לא טובות כי זו הייתה עונה יוצאת דופן עבורנו. התחלנו אותה במקום הכי נמוך שאפשר בלי ישראלים עם צפי למלחמה על כניסה לארבע הראשונות. משם הצלחנו לאזרח שני שחקנים יהודים ולקרוא תיגר על שני התארים, ואחרי כל המאמצים האלה במשך שמונה חודשים הכל ירד לטמיון. גם לגבי ההמשך, לא ברור מה יהיה מצב המשק ולדעתי תהיה פה פגיעה בענף להרבה שנים קדימה. אנחנו חיים מתקציבים ממשלתיים ועירוניים, ואני מעריך שעכשיו יהיה חסר מהם בכל תחומי החיים. התעדוף הראשון כנראה לא יהיה התאוששות הספורט". שלושת הזרים של הקבוצה – מקניה, ברזיל ופולין, שוחררו. בעוד השניים הראשונים ישובו לארצותיהם, השלישי – קונרד פורמלה, יישאר בארץ עם בת זוגו, שחקנית קבוצת הנשים של כפר סבא, מאי שירון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רחל

    מאמן הגברים מדבר לעניין. קפטנית הנשים. נושאים חשובים יותר עכשיו בארץ. תילחמו על אליפות בשנה הבאה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר