דן עזריה עם ענבר בזמן הבידוד
דן עזריה עם ענבר בזמן הבידוד

בידוד במקום כדורגל. דן עזריה: "החיים שלנו השתנו מן הקצה אל הקצה"

קשר הפועל כפר סבא וזוגתו ענבר מצאו את עצמם בבידוד, לאחר ששהו במסיבה עם אדם שחלה בקורונה. "הכי חשוב שנהיה בריאים ונוכל לחזור להתעסק בכדורגל". השחקנים הוצאו לחל"ת

פורסם בתאריך: 25.3.20 10:55

בצר לה, הצטרפה השבוע הפועל כפר סבא לרשימה ארוכה של קבוצות שהוצאו לחל"ת. מכתבים בנושא חולקו לכלל עובדי המועדון, השחקנים והצוות המקצועי, שיפנו באמצעותם לקבלת שכרם מהביטוח הלאומי. מי שהמתין מעט עם הפנייה הוא הקשר דן עזריה, ששהה בבידוד עד יום שלישי השבוע.

עזריה נכח לפני כשבועיים במסיבת פורים במועדון "האנגר 11" בתל אביב, בה שהה גם אדם שאובחן כחולה קורונה, ונכנס לבידוד יחד עם בת זוגו בעשור האחרון, ענבר, סטודנטית להנדסת תעשייה וניהול בשנקר, שהייתה עמו במסיבה, בדירה המשותפת של השניים בקריית אונו. ראוי לציין כי לא מעט שחקנים בליגת העל נכחו באותה מסיבה ונאלצו להיכנס גם הם לבידוד.

"היו במסיבה הזו הרבה שחקנים, ראיתי כמה מהפועל תל אביב על הדרך", מעדכן עזריה בן ה-24 בשיחה עם "ספורט צומת השרון" יומיים לפני שסיים את תקופת הבידוד הכפויה. "שבוע אחרי המסיבה נתנו הוראה שכל מי שהיה במסיבה הזו צריך להיכנס לבידוד. משעמם וברור שזה מבאס, אבל גם מובן וזה חלק מהמצב, אין מה לעשות. זו סיטואציה חדשה שנקלענו אליה וצריך להתמודד איתה".

דן עזריה. צילום: ירדי עואמי

דן עזריה. צילום: ירדי עואמי

איך בכל זאת מעבירים את הזמן?
"יש לנו הליכון בבית ופעם ביום אני עושה ספורט. חוץ מזה, מחשב, סוני – פיפ"א ויריות, וטלוויזיה. אנחנו רואים עכשיו בנטפליקס את הסדרה "איש הניסים", אבל הכי חשוב שאני עם ענברי. היא שומרת עלי וכבר עושה יותר ספורט ממני".

קיבלת זמן איכות זוגי בזמן שהיית אמור להיות עם החברים במאבקי הישרדות.
"האמת שקשה לחשוב על זה כרגע, כי החיים שלנו השתנו מן הקצה אל הקצה והכדורגל הפך להיות משני. צריך לראות איך הדברים יתקדמו וכשיגיע הרגע, לעשות את הסוויץ' בחזרה. בינתיים קיבלנו תכנית אימונים ואני מנסה לשמור על כושר כמה שאפשר, גם כשאסור לי לצאת מהבית".

למרבה המזל, השניים מרגישים מצוין ולא סובלים מתסמינים כלשהם. "אנחנו מרגישים מעולה וכרגע אני מתרכז בלשמור על עצמי ועל בת הזוג שלי, לא לחלות ולא להידבק", מסכם עזריה. עם החברים לקבוצה הוא שומר כמובן על קשר ומתעדכן בקבוצת הוואטסאפ של השחקנים, ובעיקר עם זה הקרוב אליו במיוחד. "רק טריקו (טריקו גטהון, א"ב)", צוחק עזריה. "תרשום טריקו ועוד עשרה. ברוך השם הוא מרגיש מצוין, פנתר".

רשמתי. לסיום, יש עדיין תקווה שליגת העל תתחדש העונה?
"כרגע אי אפשר לדעת ונראה שהמצב הזה הולך להימשך תקופה ארוכה, אבל אני מאוד מקווה שכן. הכי חשוב שכולם יהיו בריאים ואז נוכל לחזור להתעסק בכדורגל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עצוב מאוד

    אחד השחקנים היותר טובים שהיו אצלנו גם עוזב לפחות זה מה שכתוב באתרים בתקשורת בזכותו עלינו ליגה בדקה ה 98 הוא זה שמסר את הרוחב לפדידה וחבל שלא זוכרים לו את זה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר