ירדי עואמי
ירדי עואמי

"אף אחד לא יודע מה יהיה, לא העונה ולא בעונה הבאה"

גם צלמי הספורט מרגישים היטב את משבר הקורונה. הצלמת של הפועל כפר סבא, ירדי עואמי, מספרת על התקופה בלי התחביב האהוב ועל השגרה החדשה של האחיין עומר פדידה

פורסם בתאריך: 1.4.20 11:41

לצד השחקנים ואנשי מועדוני הכדורגל, מי שמרגישים גם הם היטב את אפקט הקורונה הם צלמי הספורט – פשוט כי לא נותר את מה לצלם. אחת מהם היא הצלמת הרשמית של הפועל כפר סבא, ירדי עואמי, שלא האמינה שתיקלע לגעגועים למגרש הירוק בחודש מרץ. "זה נגמר במפתיע, פשוט נורא. אין מה לתעד ומה לצלם, כלום, וזה ממש מבאס אותי", היא מספרת בשיחה עם "ספורט צומת השרון". "אפילו לצאת החוצה כדי לצלם טבע, משפחות וילדים אני לא יכולה. כולם תקועים בבית עם הקורונה המטופשת הזו".

הפעמים האחרונות בהן נהנתה עואמי מתקתוק המצלמה והבזקי הפלאש היו במסיבת הפורים הקבוצתית שערך המועדון הירוק, ובהמשך במסיבת תחפושות נוספת שערכה בביתה בחוג החברים הפרטי. בתקופת המשבר היא מעבירה את הזמן בקריאת ספרים, ניקיונות לפסח ואף מעדכנת שקנתה פאזל בן אלף חלקים. חוץ מזה, שלוש פעמים בשבוע היא מגיעה לעבודתה בסניף הדואר בעיר.

"אני עובדת חיונית ומגיעה לסניף תוך דקה, כי אין פקקים", היא צוחקת. המציאות שנכפתה על הקבוצה אותה היא אוהדת מילדות, מצחיקה אותה הרבה פחות, בייחוד בכל הנוגע לאחיינה, הקפטן עומר פדידה. "גם אם אתה עושה כושר בבית זה שונה לגמרי. אני בקשר עם עומר, וכמה שהוא מתאמן בבית זה קשה וממש לא אותו דבר כמו להתאמן יחד עם כולם במסגרת הקבוצה. הוא מנסה לשמור על מצב רוח טוב, אבל אף אחד לא יודע מה יהיה, לא העונה ולא בעונה הבאה. הכל נעצר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר