צילום: רמי לוי
צילום: רמי לוי

הורים ביקשו החזר, בהפועל כפר סבא הבטיחו הטבות והשלמת פעילות בקיץ

הורים בבית הספר לכדורגל של המועדון ביקשו זיכוי עבור התקופה בה הפעילות מושבת בגלל משבר הקורונה. "בערוץ לא רשמי נאמר שמי שיתעקש יזכו אותו בסוף", כתבה אחת האמהות. "לא נתעלם מאף הורה ואף ילד", הגיב עידן שום

פורסם בתאריך: 1.4.20 17:16

בזמן שהמשק משותק ועמו הפעילות בבית הספר לכדורגל של הפועל כפר סבא, המונה כ-1,000 ילדים, עלו היום (רביעי) טענות של הורים שביקשו לבטל את רישום ילדיהם ולהזדכות על התשלום, אך קיבלו תשובה שלילית.

אחת האימהות פרסמה תגובה נזעמת בפייסבוק, בה נכתב בין השאר: "הפועל כפר סבא הודיעו שממשיכים לחייב על חוג הכדורגל ושישלימו שיעורים ביולי (בשרב.. בצהריים). הודעתי שאני מבטלת את החוג ושיבטלו את החיוב. ענו לי שאי אפשר לבטל את ההרשמה, חוצפה שאין כדוגמתה".

בהודעה נוספת עדכנה אותה אם כי "בשיחה שנערכה מולם נאמר שהכספים מממנים להם את הקבוצה הבוגרת ולכן המשיכו לחייב. בערוץ לא רשמי נאמר שמי שיתעקש יזכו אותו בסוף, אבל כרגע הם מחייבים ואין אפילו מי שיטפל בזיכוי".

בהודעה שהועברה להורים מטעם המועדון נכתב בין השאר: "בית הספר לכדורגל של הפועל כפר סבא הוא חלק ממועדון גדול שכולל מחלקת נוער וקבוצת בוגרים בליגת העל. המועדון נמצא בימים קשים אלה במצב לא טוב, בדיוק כמו כולם, ומנסה לבדוק ולתת תשובות אבל יש כאן פרמטרים שקשה להעביר אותם בהודעה, שצריך לקחת בחשבון. המועדון מבין, אוהב, מכבד ותמיד יעשה הכל על מנת לעזור, אך יחד עם זאת חייב לשמור על קיומו ועתידו לאחר משבר הקורונה, על מנת לשמש ולתת תנאים טובים לילדיכם בהווה ובעתיד".

עוד הוסיפו בכפר סבא כי תשלום מלא על מחנה הפסח והקייטנה יוחזר בימים הקרובים. "אנחנו עושים ונעשה את כל המאמצים להחזיר כל אימון ואימון שבוטל. ברגע שנחזור לשגרת אימונים נעדכן על התאריכים והימים שיכללו את חודש יולי. לפי התחזית והתקווה של כולנו, תהיה חזרה בסוף חג הפסח ואם זה יקרה, מכאן שאותם אימונים יוחזרו בסוף אפריל ובחודשיים העוקבים", לשון ההודעה. כמו כן, הוצעו שורה של הטבות לילדים בהמשך וצוין כי "כל ההטבות הן כתמורה על הבנתכם את המצב ומתוך הוקרה על עזרתכם על אי בקשת ההחזר בחודש אפריל".

"אני בהחלט מבין את ההורים ולא נתעלם מאף הורה ואף ילד", הגיב המנהל בפועל, עידן שום. "מדובר בפרוצדורה ואי אפשר לפתור הכל בלחיצת כפתור. עם זאת, נדון בכל בעיה שתעלה ובסופו של דבר נעשה הכל כדי שגם הילדים וגם ההורים יהיו מרוצים ויחזרו לשגרה בהקדם האפשרי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ההורים צריכים לממן את ליגת העל?

    חוצפה שאין כדוגמתה!! כל החוגים גילו הבנה וביטלו, רק כאן עושים שרירים ומבלבלים את המוח… גועל נפש של מועדון

  2. חם

    נוכלים, אני לא רוצה חוג ביולי, אני רוצה את הכסף עכשיו בחזרה ולהחליט האם הבן שלי ירשם לחוג בהמשך.
    אל תחזיקו אותו כבן ערובה!

  3. אמא מודאגת

    גם אנחנו רוצים זיכוי על הזמן בו אין חוגים, לא מוכנים לשלםעל חוג שלא מתקיים ולא מעניין אותנו "הטבות" כגון שיעורים ביולי-אוקטובר או כובע במתנה , נרשמנו לחוג שאמור להסתיי בסוף יוני ולא לכולם מתאים שיעורים בחודש יולי… הפועל כפר סבא מתנהלים בצורה מאוד לא מכובדת וחבל.. אנחנו ההורים נזכור התנהלות זו

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר