עמיר תורג'מן. צילום: עזרא לוי
עמיר תורג'מן. צילום: עזרא לוי

המערך ההתקפי, החילופים והניצחון: שאפו לקואץ' תורג'מן | הטור של רועי עדן

הניצחון הזה היה מתוק: רבים מאוהדינו חיכו שהסדר בשרון ישוב על כנו וההגמוניה תהיה שוב ירוקה, אבל אסור לשכוח שמסע ההישרדות ממש לא תם

פורסם בתאריך: 10.6.20 11:56

1. אחרי שצפיתי במשחק הקאמבק מהפגרה מול בני יהודה בביתי, החלטתי לחזור למגרשים לכבוד דרבי השרון, אם תרצו, מול הפועל רעננה. אם חוויית הצפייה בטלוויזיה במשחק כדורגל נטול אוהדים נראתה לי משעממת ומתסכלת, הרי שהישיבה בתוך האצטדיון מול יציעים ריקים לחלוטין הייתה הזייה יוצאת דופן, בעיקר אחרי השערים שנכבשו. זה הרגיש בדיוק כמו גול שכובשים עם חברים במגרש הכדורגל השכונתי, כמה "כיפים" וממשיכים לשחק. ברמה האישית אני באמת שמח שהליגה חזרה וכל ההכרעות יושגו באופן ספורטיבי על כר הדשא, אך אם לא יימצא פיתרון הולם לבעיית הקהל, אני חושב שאין טעם של ממש לפתוח את עונת המשחקים הבאה. אני משוכנע שמיטב המוחות כבר שוקדים על פיתרון יצירתי שיאפשר את חזרת הקהל עם פתיחת העונה הבאה, נקווה לטוב.

2. למרות התיקו המשמים והמאכזב ללא השערים מול בני יהודה, ששיחקה את רוב המשחק בעשרה שחקנים, מצבה של הפועל כפר סבא בטבלה השתפר נוכח איבוד הנקודות המשמעותי של יריבותינו לתחתית. דווקא במחזור האחרון לא הצלחנו לשפר עמדות בשל ניצחונותיהן של נס ציונה וקרית שמונה, ונראה כי מסע ההישרדות שלנו ממש לא תם. אפרופו הישרדות, נראה כי עומר פדידה, עם שער ובישול, כיבה את הלפיד של פנינת השרון והכריז עליה כמודחת הראשונה העונה מליגת העל, ואם להניח לרגע בצד את הפוליטיקלי קורקט, אז איזה עונג צרוף זה. רבים מאוהדינו חיכו שהסדר הזה יחזור על כנו כדי ששוב ההגמוניה בשרון תהיה של השדים הירוקים – אלה עם המסורת, התארים, הקהל הנפלא וגאוות היחידה! כבר משריקת הפתיחה עליונותם של הירוקים הייתה ברורה, או כפי שהיטיבו לתאר זאת שלישיית הגשש החיוור במערכונם האלמותי "אופסייד סטורי" בקולו העמוק של שייקה לוי: "כפר סבא נראית רעננה וזאת אפשר היה לחוש כבר מהרצליה". גרשון קופי, שספג העונה לא מעט ביקורות על תרומתו הדלה, הציג משחק נהדר בקישור האחורי וכבונוס אף התכבד בשער יוצא מהכלל. אל קפיטן פדידה בא כרגיל לעבודה והמשיך למלא את טבלת המספרים הנהדרת שלו העונה, עובדה ממנה שומי לא יוכל להתעלם בעת הארכת החוזה שלו לשנים הבאות.

3. מי שראוי לעיקר המחמאות על המערך ההתקפי, כמו גם החילופים ההתקפיים, ובסופו של דבר על הניצחון, הוא לא אחר מהמאמן, עמיר תורג'מן, שסופר כבר משחק שלישי מבלי לספוג ומאזנו עומד על שבע מתוך תשע נקודות. עם זאת, הפועל רעננה (אותה ניצח פעמיים) העונה ובני יהודה בעשרה שחקנים זה חצי חוכמה. בשבת הקרובה מצפה לקואץ' תורג'מן וחניכיו מבחן רציני מול הפועל חדרה הממושמעת, שתרצה למחוק את חרפת החמישייה שספגה בשבת האחרונה מול הזהובים משכונת התקווה. בהצלחה!

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר