עמיר תורג'מן וגל כהן. צילום: עזרא לוי
עמיר תורג'מן וגל כהן. צילום: עזרא לוי

הדרך לים עוברת באיצטדיון המושבה | הטור של רועי עדן

תחת עמיר תורג’מן ראינו שוב קבוצה מאומנת, רק חבל שכפר סבא לא הצליחה לכבוש. תיקו ומעלה בשבת וההישארות בליגה תהיה קרובה מתמיד

פורסם בתאריך: 18.6.20 08:58

1 בשלבים האלה של העונה נהוג לומר על קבוצות שאיבדו עניין בליגה וכבר אין להן על מה להילחם כי הן יכולות כבר ללכת לים. אז זהו, ששחקני הפועל כפר סבא טרם יכולים להרשות לעצמם ללכת לים, וזה דווקא לא קשור לקורונה. במקסימום הם יכולים לחתוך את האבטיח ולהכניס אותו לקירור בצידנית עם הבירות, בשאיפה שעד סוף החודש כבר יוכלו להרים לחיים במצב רוח טוב כשיגיעו לחופי הרצליה, לא לפני שיחלפו על העיר ההיא שמחברת ביניהם. בצל התיקו מול הפועל חדרה של האקס שרון מימר, ההפסד הדרמטי של הפועל רעננה לקרית שמונה לא בדיוק סייע לנו במאבק ההישרדות בתחתית, אך למרות זאת אפשר לשאוב עידוד מהגדלת הפער מהקו האדום לשש נקודות לאור הפסדה של נס ציונה באשדוד.

2 גם בהעדרו של טל מכלוף המצוין (צהובים), ההגנה שלנו המשיכה לעשות את העבודה ותורג’מן כבר סופר משחק רביעי מאז הגעתו ללא ספיגה, אלא שכנראה אם לא מדובר ברעננה האנמית אז הקבוצה מתקשה להבקיע. צמד הבלמים, אטנדה וברקמן, הרשימו עם משחק טוב ואת מעט העבודה שהייתה להם עשו ברוב המקרים על הצד הטוב ביותר, ובכלל נראה שברקמן במגמת שיפור מתמדת, מודע למגבלותיו ומפיק את המקסימום מעצמו. למרות שהקבוצה לא הצליחה לכבוש, בחלקים רבים מהמשחק ראינו קבוצה מאומנת, עם הנעת כדור ומשחק מעבר מתוכנן שכלל המון תנועה ללא כדור, משחקים קרוב אחד לשני, וכמה חבל שלמרות יצירת מספר מצבים טובים הרשת של טבצ’ניק לא זזה. סוקונה היה נמרץ ודינאמי אך לא מספיק חד מול השער, ואילו קיזיטו שהחליף אותו לאחר שנפצע לקראת הסיום נתן דקות טובות וחומר למחשבה לתורג’מן לקראת המשחק הבא. הדקות הטובות ביותר של הקבוצה היו ללא ספק עם פתיחתה של המחצית השנייה, ולא בכדי, כי בדיוק אז נכנס לכר הדשא יהב אפריאט, שהוכיח בפעם המי יודע כמה כי מקומו בהרכב הפותח, מה שקשה להגיד על המוחלף בובקאר טראורה, שלא מצליח לשחזר את יכולתו הפנטסטית מפתיחת העונה. לעומת אפריאט, קיימת אכזבה עצומה מאדריאן רוצ’ט, שלא מנצל את ההזדמנויות הרבות להן זוכה ואין לו שום ערך מוסף למשחק הקבוצתי, ולכן הגיע הזמן לקצת יותר קרדיט בהרכב לדן עזריה לצידו של קופי המשתפר.

3 המחזור הקרוב הוא קריטי במיוחד. לאור צמצום פער הנקודות בין הקבוצות, הפסד ביתי חלילה לקרית שמונה יגרום לחילופי מקומות בין הקבוצות והקו האדום יהיה צמוד אלינו במיוחד, מה גם שקשה לבנות על השכנים ממערב שיצליחו לקחת נקודות מנס ציונה, שמבינה שזו ההזדמנות הכי טובה שלה, וכנראה גם האחרונה, להדבק אלינו ולק”ש. ניצחון יבטיח לנו מעשית את ההישארות באופן כמעט סופי, אך גם תוצאת תיקו תשרת אותנו בצורה לא רעה, בהתחשב בעובדה שבמחזור הנעילה ייפגשו הכתומים מהשפלה והצפוניים מהגליל לקרב ראש בראש, מה שלמעשה עשוי להבטיח לנו את ההישארות במידה ולא נעשה את העבודה בכוחות עצמנו עוד קודם לכן. לקרית שמונה יש חלק התקפי מסוכן ואני משוכנע שהיא שווה הרבה יותר מכפי שמשקפת הטבלה, גם תורג’מן מבין טוב היטב ולכן אני צופה כי הוא יעלה למשחק במערך קצת יותר הגנתי וזהיר מזה שהתרגלנו לראות במחזורים האחרונים. בהצלחה לשדים הירוקים!


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חייבים לנצח את ק"ש

    עדיין לא נשארנו בליגה ואסור להקל ראש אם נפסיד את המשחק הזה הלך עלינו קפוט ואני לא רוצה לחשוב על זה בכלל

  2. איזה יופי עוד צרות

    רעננה הלוזרים האלו הפסידו לנס ציונה ועכשו הם באותו מס נק כמו קרית שמונה שתיהן רק 3 נק' מאיתנו מה שאומר שגם תיקו נגד הקריה לא יעזור חייבים לנצח ולהתרחק משתיהן חזרה למרחק 6

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר