עומר פדידה. צילום: ספי מגריזו
עומר פדידה. צילום: ספי מגריזו

תודה קפטן, 18 לב ירוק | הטור של רועי עדן

הפועל כפר סבא הבטיחה את ההישארות בליגת העל ומשפחת שום יכולה לסכם עונה חיובית. מי שסתם הרבה פיות הוא עומר פדידה שהוכיח כי הוא יכול להוביל את הקבוצה בליגת העל. סיכום עונה ראשון אבל בהחלט לא אחרון

פורסם בתאריך: 25.6.20 10:33

1. 12 מתוך 18 נקודות ויחס שערים חיובי של 8-2 – זהו מאזנו המדהים של עמיר תורג'מן מאז החליף על הקווים את אופיר חיים. אני עוד לא מציע כיכר או רחוב על שמו בעיר, אך אין ספק שתורג'מן ראוי להוביל את הקבוצה בעונה הבאה, או לפחות להתחיל אותה. לא מעט אוהדים התרעמו ברשתות החברתיות על המאמן לאחר התיקו המשמים בשבת האחרונה מול קריית שמונה. אין ספק שהמשחק לא היה פשוט לצפייה, אבל לאור המצב בטבלה בין הקבוצות התיקו הזה, עלוב ככל שהיה, הוא תיקו שכולו ניצחון, זה שבעקבותיו הבטחנו אמש את הישארותנו בליגת העל, מי היה מאמין 180 דקות לפני סיום העונה. נכון, זה לא מרגש ודרמטי כמו בדקה ה-97 והשניה האחרונה של העונה, אבל על כך נסלח הפעם לקפטן.

2. אי אפשר לבקש יותר מהקפטן שלך במשחק money time מהסוג הזה שהיה באשדוד. זה התחיל בבישול מקרן מושלמת לראשו של אביב סולומון, שהתפנה בצורה נהדרת מהדבוקה במרכז הרחבה ונגח במדויק פנימה, המשיך בהשתלטות מרשימה על כדור רוחב פנטסטי של רייכרט ושמאלית אדירה בקור רוח שכמעט קרעה את הרשת האשדודית, והסתיים בשעיטה נהדרת קדימה ממרכז השדה ומסירת עומק חכמה ומתוזמנת היטב לקיזיטו, שגלגל באלגנטיות פנימה את שער הבכורה שלו. נכון, פדידה לא השאיר אותנו בליגה לבד, אבל כשמסתכלים על טבלת המספרים שלו קשה להתווכח עם העובדה שחלקו במסע ההישארות הזה פשוט עצום. עשרה שערים, חמישה בישולים וזה עוד מבלי להזכיר את הערך המוסף שלו בחדר ההלבשה ואת הזיקה והחיבור לקבוצה שהוא מעניק למשאב הכי גדול של המועדון, לנו האוהדים (תשאלו את שניר שוקר כמה הוא מקנא בפדידה בעניין הזה). במילים אחרות, פדידה ועוד עשרה. בנוסף, הקפטן שלנו נכנס העונה לרשימה המכובדת של עשרת הכובשים המצטיינים של הפועל כפ"ס בכל הזמנים (מקום שביעי לפי מקור לא רשמי). לסיכום, עומר פדידה ראוי לכל המחמאות על העונה הזו. הוא סתם לא מעט פיות שפקפקו באופיו וביכולותיו להוביל את הקבוצה בליגת העל, ומעל במה זו ובשם כל האוהדים אני אומר לך היום תודה קפטן, 18 לב ירוק!

יצחק שום באימון. צילום: רמי לוי

יצחק שוםן. צילום: רמי לוי

3. את סיכום העונה המסודר נשמור לטור אחר בקרוב, אך אין ספק שמשפחת שום יכולה לשאוב עידוד רב מהעונה הראשונה שלה בליגה הבכירה, אותה ניתן לסכם כהצלחה. עם זאת אפשר ואולי אפילו רצוי, להפיק לקחים לגבי היחס לקהילת האוהדים הנאמנים של הקבוצה. ביום ראשון נפגוש את נס ציונה, אשר עבורה מדובר במשחק קריטי. בינינו, לא אזיל דמעה אם נס ציונה תנצח, אנחנו ככל הנראה נזדקק לה בעונה הבאה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. א.ר

    עומר פדידה שחקו נשמה אתה ההצלחה של הקבוצה
    ושל כל אהדי הפועל כ"ס
    אתה נשאר ושחקן הפועל כ"ס
    כי בית חם עם קהל אוהדים שאוהבים אותך
    רק בכ"ס בהצלחה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר