אבנר גולסה. צילום יוסי אלוני. באדיבות מעריב

אבנר גולסה, מגדולי שחקני הפועל כפר סבא, הלך לעולמו. שלמה שרף: "אני לא מעכל. זה ממש אסון"

גולסה, בן 63 במותו, זכה עם הקבוצה בלא פחות משלושה תארים: שני גביעי מדינה ב-1975 וב-1980 ובאליפות ההיסטורית בעונת 1981/82. הוא יובא היום למנוחות בבית העלמין פרדס חיים

פורסם בתאריך: 24.8.20 16:18

בשורה קשה נחתה היום (שני) על משפחת גולסה ועל קבוצת הפועל כפר סבא ואוהדיה, עם היוודע דבר מותו של שחקן הקבוצה בעבר, אבנר גולסה, בגיל 63. הוא יובא למנוחות היום בשעה 17:30 בבית העלמין פרדס חיים בכפר סבא.

גולסה היה אחד משחקניה הגדולים של הפועל כפר סבא בשנות ה-70 וה-80 וזכה איתה בלא פחות משלושה תארים – שני גביעי מדינה ב-1975 וב-1980 והאליפות ההיסטורית בעונת 1981/82. בסך הכל שיחק גולסה בחוליית הקישור של הירוקים במשך שמונה עונות, ובהמשך עבר להפועל קרית אונו והפועל עליה כפר סבא, איתה עלה לליגה א'. בהמשך שיחק גם בהפועל ראש העין והפועל טירה, בטרם פרש בגיל 35. גולסה גידל שני בנים שהפכו לשחקני כדורגל בעצמם, אייל ואוראל, כאשר הראשון פיתח קריירה מקצוענית במהלכה שיחק גם בנבחרת ישראל, בחו"ל ובעונה האחרונה זכה באליפות עם מכבי תל אביב כשחקן מוביל.

"אנחנו נפרדים היום בטרם עת מהאדריכל הטכני מבית היוצר של הפועל כפר סבא", כתבו בעמותת הלב הירוק, "קשר יצירתי מבריק בעל חוכמת משחק, מסירות פז ובעיטות עונשין מתוחכמות אל בין החיבורים. עמותת הלב הירוק משתתפת באבלה הכבד של המשפחה ומחזקת את ידיה ברגעים קשים אלו".

שלמה שרף, שאימן את גולסה בכל הזכיות בתארים עם כפר סבא, אמר: "אני עדיין לא מעכל את זה, הבן שלי אורי הודיע לי לפני שעה ואני עדיין לא מאמין. אבנר היה בחור מופנם, ביישן, שקט. היה שחקן עם טכניקה גבוהה מאוד, קשר מצוין. ידע לנהל יפה את המשחק, הכל עבר דרכו, פשוט היה שחקן מצוין. אייל, בנו, מאוד מזכיר במשחק שלו את אבא שלו. היינו נפגשים הרבה במגרשים ושמרנו על קשר טוב. ממש אסון".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לחברתנו מרים כהן אחות של אבנר משפחת גולסה היקרה משתתפים בצערכם העמוק .. תנוחמו משמיים…. אשר בת ים

  2. מאיר כהן

    זוכר את גולסה מבקיע שער מצמק נגד הפועל באר שבע בוסרמיל בעונת האליפות השניה של הפועל באר שבע. מצטער לשמוע על לכתו, יהיה זכרו ברוך.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר