עידן שום
עידן שום

שחקני הפועל כפר סבא מתאמנים בבית, עידן שום: "המצב הזה יוצר לנו בעיה כספית"

ההחלטה להפסיק לחלוטין את פעילות קבוצות הכדורגל יוצרת בעיה קשה לקבוצות ליגת העל, וגם לירוקים, שעדיין לא יודעים לאמוד את הנזקים הכלכליים. "יש לנו סגל מצוין ואני חושב שכל הזמן אנחנו צריכים לשאוף למעלה", אומר שום

פורסם בתאריך: 6.10.20 11:29

פגרת הסגר השני שנכפתה על קבוצות הכדורגל בישראל, תפסה את הפועל כפר סבא בעיצומה של פתיחת עונה מצוינת, עם שש נקודות מתוך תשע אפשריות ובמקום השלישי בטבלה. שחקני הקבוצה נכנסו השבוע לשגרת האימונים מהבית, כאשר צוות המקצועי ובייחוד מאמן הכושר גל וקנין הכין לשחקנים תוכנית אימונים מסודרת לעבודה מהבית כדי לשמור על כושר.

בניגוד למספר קבוצות בליגת העל, בהפועל כפר סבא בחרו כרגע שלא להוציא את עובדי המועדון לחל"ת, ומחכים להתפתחויות בימים הקרובים כדי לקבל החלטות. יש לציין כי מנהלת הליגה הודיעה השבוע לקבוצות כי ההקצבה החודשית מהטוטו לא תגיע כמתוכנן באמצע אוקטובר, והיא לא תגיע כל עוד פעילות הקבוצות לא תחזור. "אני מקווה שנחזור כמה שיותר מהר ולא כמו ההערכות הפסימיות שאני שומע", אומר המנהל בפועל של המועדון, עידן שום. "כמובן שהמצב הזה יוצר לנו בעיה כספית. אנחנו מדברים עם בעלי הקבוצות וכולם נמצאים בחוסר ודאות. כרגע חוץ מלחכות אין לנו מה לעשות".

מדובר על תקופה לא פשוטה גם עבור שחקני הקבוצה, שנמצאים בחוסר ודאות וחוששים להשלח לחל"ת, שתפגע בהכנסתם. "כולנו נמצאים באותה קלחת, גם השחקנים וגם המועדון", אומר שום. "זה בעייתי מאוד שאין משחקים, אבל הבעיה הגדולה יותר היא שאין אימונים, כי לא נוכל לחזור במהרה אחרי שיאשרו. שחקנים הם ספורטאים, הם חייבים להתאמן כדי לשמור על כושר".

ללא קשר לחוסר הוודאות לגבי המשך העונה, הירוקים לא ערכו שינויים בסגל עם סגירת חלון ההעברות אתמול, כשיש לזכור כי חלון העברות נוסף יפתח כשיאושר לשוב לפעילות. "אני חושב שיש לנו סגל מצוין, גם אם הייתה תקופה אחרת לא היינו עושים שינויים", אומר שום. "אנחנו רק רוצים לראות את הסגל הזה משחק כמו שצריך על המגרש".

ציפיתם לפתיחת עונה כזאת?
"כמו שאמרתי, יש לנו סגל מצוין ואני חושב שכל הזמן אנחנו צריכים לשאוף למעלה. לא ממקום של יהירות, אלא לשאוף לעשות תוצאות טובות כי המטרה שלנו היא להיות כמה שיותר למעלה. אנחנו כל הזמן חושבים בכיוון הזה וצריך לבצע את זה על המגרש. הרבה זמן לא הייתה תחרות על ההרכב כמו שיש העונה במועדון. זה נכון שיש רצון לא להגזים עם הציפיות, אבל גם בשנה שעברה הייתנ לנו קבוצה שהייתה צריכה להשיג הרבה יותר. אנחנו מדברים כל הזמן על יציבות בליגת העל ומה שחשוב בעונה הראשונה זה להישאר בליגה, אבל אנחנו כל הזמן חושבים איך הקבוצה הזאת תתקדם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. איזה יופי ממש

    בנתיים הפסדנו את עזריה שהלך להפועל תא שכנראה תתמודד העונה נגדנו השחקן שבישל במו רגליו לפדידיה את ה 3-2 בעפולה שחקן טוב שיכל לעזור העונה לנו ואנחנו נותנים לו ללכת ההפסד יהיה כולו שלנו זה לא סתם עוד שחקן חבל מאוד

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר