אמאדו סוקונה. צילום: ירדי עואמי
אמאדו סוקונה. צילום: ירדי עואמי

הלב הירוק נגד גזענות: השחקנים ממוצא אפריקאי של הפועל כפר סבא בקמפיין רשת

ארגון אוהדי המועדון, יחד עם השחקנים הזרים של הקבוצה, הצטרפו לפעילות לה שותפים מועדני כדורגל מ-60 מדינות. "מדובר על פעילות נוספת למען הקהילה שהעמותה מובילה", אומר אמיר אסטלין, מנהל קשרי האוהדים של העמותה

פורסם בתאריך: 25.10.20 13:09

עמותת "הלב הירוק" של אוהדי הפועל כפר סבא, מצטרפת באופן רשמי לשבוע הפעילות האירופי נגד גזענות ויצאה השבוע בקמפיין רשת נגד גזענות. העמותה השתתפה בעבר בפעילות זו, וחוזרת לכך השנה אחרי הפסקה של מספר שנים. הפעילות נגד הגזענות מתקיימת ב-60 מדינות בהשתתפות כ-150 אלף איש בחסות אופ"א, בהובלה של רשת Football Against Racism in Europe) FARE).

במסגרת הקמפיין יצר חבר העמותה ויו"ר ארגון היציע (ארגון הגג של אוהדי הכדורגל בישראל), שי גולוב, חיבור בינלאומי עם מוזיאון קבוצת הכדורגל אינטרכט פרנקפורט מהבונדסליגה הגרמנית. המוזיאון של הקבוצה הגרמנית מפעיל תוכנית חינוכית ענפה, דרכה ילדי העיר מכירים את מדינות העולם השונות. זאת על ידי מפגשים של ילדי העיר עם השחקנים הזרים של הקבוצה, שבהם הם לומדים על תרבותם ועל המדינה ממנה הגיעו. בגלל מגבלות הקורונה, צפויה הפעילות להתקיים בהמשך דרך הזום, כאשר כרגע הארגון מציג לאוהדים מידע על השחקנים הזרים והמדינות מהן הגיעו.

עמותת האוהדים של הפועל כפר סבא בנתה קמפיין דומה לזה שמתקיים בקבוצה הגרמנית. השנה, שחקני החיזוק של הפועל כפר סבא מגיעים ממדינות אפריקה או בעלי קשר למדינות היבשת. הפרוייקט מציג את המדינות, התרבות והמנהגים של המדינות מהן הגיעו השחקנים. בהפועל כפר סבא משחקים העונה לא פחות מחמישה שחקנים ממוצא אפריקאי – מדובר על החלוץ הצרפתי אמאדו סוקונה, שנולד במאלי, החלוץ לוואגה קיזיטו מאוגנדה, קרפלה סיסוקו מגינאה, מייקל אומו השבדי ממוצא ניגרי וסודיק אטנדה הניגרי.

"מדובר על פעילות נוספת למען הקהילה שהעמותה מובילה", אמר אמיר אסטלין, מנהל קשרי האוהדים של הלב הירוק. "בשל הסגר הפרוייקט עבר לרשת ואנחנו מקיים שנוכל להרחיב אותו כשהמצב יאפשר זאת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר