הפועל כפר סבא מול מכבי נתניה
הפועל כפר סבא מול מכבי נתניה

אחת כובשת, אחת בועטת למשקוף: הפועל כפר סבא הפסידה 3:0 למכבי נתניה

הירוקים חזרו מפגרת הקורונה עם תבוסה כואבת לצהובים. חן עזרא, יונס מלאדה ועמרי גנדלמן כבשו, עומר פדידה הורחק במחצית השנייה. אפריאט מצא פעמיים את המשקוף

פורסם בתאריך: 31.10.20 19:16

לא כך קיוותה הפועל כפר סבא לחזור מפגרת הסגר השני של הקורונה. הקבוצה של עמיר תורג'מן, שפתחה טוב את העונה, הובסה הערב (שבת) 3:0 על ידי מכבי נתניה, וקיבלה לא מעט סיבות לדאגה לקראת המשך הדרך. הירוקים בהחלט יכולים לצאת מתוסכלים, אחרי שרשמו מספר רב של החמצות במהלך המשחק.
הצהובים עלו ליתרון כבר בדקה השלישית. חן עזרא קיבל כדור ברחבה ובעט לפינה השמאלית של איתמר ישראלי, 0:1 מהיר לנתניה. בדקה ה-37 קרן של גבי קניקובסקי הגיעה לראש של יונס מלדה, שניצל הגנה רשלנית ולא מרוכזת של הירוקים, 0:2. הבור העמיק בדקה ה-40, כאשר שוב הגנה לא מרוכזת של כפר סבא ברחבה אפשרה לעמרי גנדלמן לנגוח כדור קשתי, 0:3 ושער שגם לישראלי יש חלק גדול בו.
עוד לפני סיום המחצית הראשונה לאמק בנדה כבש את הרביעי, אך השער נפסל בטענת נבדל על ידי ה-VAR. במחצית השנייה כפר סבא הייתה חייבת לצמק, כאשר בדקה ה-50 יהב אפריאט בעט לכדור למשקוף והכדור החוזר הגיע לעומר פדידה, שמול שער ריק בעט החוצה. בדקה ה-70 היה זה שוב אפריאט שבעט למשקוף. בדקה ה-77 פדידה השופט אביעד שילוח שלח את עומר פדידה הביתה עם כרטיס אדום, אחרי עבירה קשה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר