שלמה שרף. צילום: תומר אפלבאום
שלמה שרף. צילום: תומר אפלבאום

שלמה שרף הושעה מערוץ הספורט לאחר שאמר על שחקן מפנמה "שיילך לאכול בננות"

מכבי פתח תקוה הוציאה הודעה חריפה כנגד פרשן המשחק בערוץ הספורט, אחד משחקני ומאמני העבר הגדולים של הפועל כפר סבא: "לא נאפשר לאדון שלמה שרף להכנס למשחקי הבית של הקבוצה". מנהלת הליגה: "התבטאות מכוערת וגזענית"

פורסם בתאריך: 31.10.20 19:38

מאמן נבחרת ישראל לשעבר, תושב גן חיים ופרשן ערוץ הספורט, שלמה שרף, הושעה הערב (שבת) עד להודעה חדשה, לאחר התבטאות גזענית במהלך שידור המשחק בין מכבי פתח תקוה להפועל חיפה הערב. במהלך הניצחון 0:2 על הפועל חיפה, אמר שרף בשידור על השחקן אבדיאל ארויו: "שיילך לאכול בננות". שרף הוא אחד משחקני ומאמני העבר הגדולים בתולדות הפועל כפר סבא.

במכבי פתח תקוה הוציאו הודעה חריפה כנגד שרף בזו הלשון: "לאחר התבטאות זאת לא נאפשר לאדון שלמה שרף להכנס למשחקי הבית של מכבי פתח תקוה, אנו נפנה לספורט 5 על מנת להודיע להם על כך וכן אנו צפויים לתבוע את שלמה שרף עקב לשון הרע וגזענות על ההתבטאות האומללה הזו".

מנהלת ליגת העל הוציאה הודעת גינוי לדבריו של שרף: "אנו רואים בחומרה רבה את ההתבטאות המכוערת והגזענית של שלמה שרף ולא נעבור עליה בשתיקה. נפעל מול הזכיין למיצוי הליך משמעתי משמעותי כנגדו. לא נאפשר לאף אדם לפגוע בשחקנים על בסיס דת, גזע או מוצא".

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "ההתאחדות לכדורגל מביעה שאט נפש מההתבטאות של שלמה שרף, פרשן ערוץ הספורט ומאמן נבחרת ישראל בעבר, כלפי שחקנה הפנמי של מכבי פ"ת אבידל ארויו. השנה היא 2020 וחמור במיוחד שיש מי שמרשה לעצמו לחטוא באמירה כה פוגענית, מעליבה ומבישה. הניחוח המבאיש שעולה מהאמירה של שרף מחייב ענישה מחמירה והוקעה ציבורית".

תגובתו של שלמה שרף תובא לכשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ישראל

    שרף ממזמן מדבר שטויות מעל 50 אחוז מהאנשים שעוברים את גיל 65 מתחילים לדמיין דברים והתבטא בתורה שבעבר לא היו מדברים לבוא ולדקדק לאדם בערוב ימיו זה בושה הרבה יותר גדולה ממה ששרף אמר שיתביישו להם הלוזונים גיבורים על אדם שהוא צל של עצמו אגן שרף מדבר שטויות בלי אבחנה שלפני מספר שנים גם אם בוא חשב שזה נכון הוא לא היה מוציא את זה מהפה

  2. אנטון

    רזיזת והאב רק כסף הוא ושום לא תורמים לניזקקים ולשחורים והאמת יצאת שיוכל חרה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר