הפועל כפר סבא מול מכבי נתניה. צילום: ירדי עואמי
הפועל כפר סבא מול מכבי נתניה. צילום: ירדי עואמי

לא לפחד: אין סיבה להנמיך ציפיות לקראת הפועל באר שבע / הטור של רועי עדן

הקבוצה של יוסי אבוקסיס נמצאת בעומס משחקים, ועמיר תורג'מן חייב לשאוף לנקודות במה שעלול להיות משחקו האחרון בקבוצה

פורסם בתאריך: 4.11.20 17:18

1. נתחיל מהחלק החיובי מההפסד למכבי נתניה בשבת האחרונה, תתפלאו אבל היה כזה. ארבעים דקות לשריקת הפתיחה, אני נכנס לרכב וכמיטב המסורת תולה בחלון את הצעיף הירוק "לעולם לא תצעדי לבדך הפועל כפר סבא" ומתרגש מחזרת הטקס הזה עם שובה של הליגה, למרות שזה רחוק מהדבר האמיתי עם כל שאר החברים ליציע. בדרכי למשחק הזדמן לי לראות בגשרים ובצמתים עשרות מפגינים עם דגלים שחורים ו-ורודים, והשתעשעתי ברעיון שבדרך חזור הם כבר יחכו לי עם דגלים ירוקים ולבנים לחגוג איתי את פתיחת העונה הכי טובה שלנו במילניום הנוכחי בליגה הבכירה עם 75% הצלחה. עד כאן החלק החיובי.

2. עוד לפני שהספקתי להתרווח על מושבי ולהגיד "איתמר ישראלי" נקלענו לפיגור מהיר. נתניה שאבה המון ביטחון מהשער המהיר שכבשה והשתלטה על מרכז השדה, הירוקים לעומתם ניסו לחזור למשחק אך ללא תכלית, למעט הזדמנות ממשית אחת, אותה אור דסה לא השכיל לנצל לשוויון. בדקות הסיום של המחצית הראשונה היהלומים העניקו לאורחיהם שיעור ביעילות עם שני שערי נגיחה קלים מדי ממצבים נייחים, כאשר לישראלי ולחבריו בחוליית ההגנה יש חלק לא מבוטל בהם.

הקלות בה שחקני נתניה הגיעו שוב ושוב לאזור המסוכן שלנו צריכה להדליק אור אדום רציני אצל הצוות המקצועי. זה בא לידי ביטוי בצורה הכי בולטת עמוק בתוספת הזמן של המחצית, כאשר קליאן ואן דר קאפ, בלמה ההולנדי של המארחת, קיבל כדור פשוט מדני עמוס סמוך לרחבה, ושעט באין מפריע מעל 50 מטרים תוך שהוא מדלג בקלילות בין ג'ורג' פוצ'יבה לדסה כאילו היו צמד קונוסים, במהלך שהוביל לשער הרביעי שנפסל בסופו של דבר. פוצ'יבה מאוד מאכזב מפתיחת העונה והוא לא מהווה שום שדרוג לעמדת הקשר האחורי ביחס לגרשון קופי אשתקד. אם ממש מתעקשים לקחת משהו חיובי מהמשחק עצמו, אז בהחלט ניתן לציין את רוח הלחימה של הקבוצה לאורך כל המחצית השנייה, אך למרבה הצער עומר פדידה ודסה לא השכילו לנצל שני מצבים נהדרים עם פתיחת המחצית השניה ואילו המחליפים יהב אפריאט (פעמיים) ואמאדו סוקונה מצאו רק את המשקוף.

3. ביום ראשון תצא הקבוצה למשחק קשה בטדי מול הפועל באר שבע. עבור חניכיו של יוסי אבוקסיס יהיה זה המשחק הרביעי בתוך שבוע וחצי עקב השתתפות הקבוצה בליגה האירופית, כך שאין שום סיבה להנמיך יותר מדי ציפיות מהמשחק הזה וחייבים לשאוף לנקודות, כאשר גם תיקו ראשון העונה יתקבל בברכה. אין זה סוד שאין שביעות רצון מצד הנהלת המועדון כלפי תפקודו של עמיר תורג'מן, למרות מאזן הנקודות הסביר בהחלט מפתיחת העונה. לא אתפלא אם במקרה של משחק רע והפסד נוסף מול ב"ש, יחליטו במשפחת שום לבצע זעזוע על הקווים כבר בשלב מוקדם זה. מישהו אמר אופיר חיים?

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר