אביב סולומון מול באר שבע. צילום: ירדי עואמי
אביב סולומון מול באר שבע. צילום: ירדי עואמי

הייתה ראויה ליותר: הפועל כפ"ס סיימה ב-0:0 מול הפועל ב"ש

הירוקים היו עדיפים לאורך שלבים ארוכים במשחק ועם עוד קצת דיוק היו חוזרים עם שלוש הנקודות. האם היכולת הערב קנתה לעמיר תורג'מן זמן נוסף בתפקיד?

פורסם בתאריך: 8.11.20 22:36

הפועל כפר סבא יצאה הערב (ראשון) ממשחק החוץ מול הפועל באר שבע בראש מורם, לאחר שהציגה משחק טוב ב-0:0 מול הפועל באר שבע. הירוקים בהחלט יכולים להרגיש מתוסכלים מכך שלא הצליחו לחזור עם שלוש הנקודות, לאור העדיפות שגילו על הקבוצה מבירת הנגב לאורך רוב שלבי המשחק.

האדומים היו מסוכנים מעט יותר בפתיחה, כאשר נגיחה של איתמר שמירה בדקה ה-12 חלפה ליד הקורה של איתמר ישראלי. בדקה ה-38 הגיעה ההזדמנות הגדולה הראשון של כפר סבא. אביב סולומון השתחל מצוין לכדור קרן ונגח חזק ומדויק, אך סינטיהו סלליך הדף את הכדור מקו השער ומנע מסלומון את הכיבוש. לפני השריקה למחצית שבירו קיבל הזדמנות נוספת אך בעט מ-11 מטרים מהאוויר מעל השער.

המחצית השנייה הייתה כולה של כפר סבא. בדקה ה-55 קיבל אור דסה כדור גדול מיהב אפריאט, המצטיין של כפר סבא הערב, אך למרות שהיה לגמרי לבד מול אוהד לויטה, בעט ברשלנות ליד הקורה. בדקה ה-58 היה זה בן רייכרט שקיבל גדול נהדר מאפריאט לבד מול לויטה ברחבה, אך הבעיטה של הקשר נהדפה על ידי רגלו של לויטה וחלפה ליד הקורה.

השליטה הירוקה נמשכה גם בדקות הסיום עם הזדמנויות מסוכנות של אמאדו סוקונה המחליף וג'ורג' פוצ'יבה, אך הכדור לא נכנס לרשת. עמיר תורג'מן, שמעמדו לפני המשחק היה מעורער, יכול בהחלט להרגיש טוב עם ההופעה של הקבוצה שלו הערב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חבל

    עד שמשחקים טוב לא כובשים זה הפסד נטו של 2 נק' ליגה יקרות חבל מאוד

  2. עומר דנינו

    תעירו אותו את השחקן שהגיע ממכבי פת זה לא פעם ראשונה מתחילת העונה שהוא מקבל במה ומשחק באדישות הלו לא לפחד להיפצע כדורגל זה משחק של גברים תראה את אביב סולומון וטום שלח תפנים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר