שחקני הפועל כפר סבא. צילום: ירדי עואמי
שחקני הפועל כפר סבא. צילום: ירדי עואמי

פראיירים, נקודה / הטור של רועי עדן

לא האמנו שנצא מאוכזבים מתיקו במשחק חוץ מול הפועל באר שבע, אבל בהחלט נשארה תחושת פספוס. מן הראוי שמשפחת שום תספק לעמיר תורג'מן כלים ראויים יותר. וגם: לאן נעלם קרפאלה סיסוקו?

פורסם בתאריך: 12.11.20 18:58

1. סיפור המשחק מול הפועל באר שבע מתומצת היטב סביב תחושת האכזבה בקרב אוהדי הקבוצה נוכח תוצאת התיקו, המחמיאה לכשעצמה. עבור הקבוצה מבירת הנגב היה זה המשחק הרביעי תוך שבוע וחצי, כאשר העומס וירידת המתח בקרב חניכיו של יוסי אבוקסיס, שלושה ימים בלבד לאחר המפגש מול באייר לברקוזן, ניכרה לכל אורך המשחק. במחצית השעה הראשונה האורחים מהשרון עוד היו עסוקים בגישושים ובמתן כבוד ליריבה העדיפה על הנייר, אלא שאז חניכיו של תורג'מן החלו להשתחרר, ליזום ובעיקר להבין כי השד אינו נורא כל כך ואף קצת עייף. קו ההגנה רשם לעצמו משחק אדיר שכלל הקרבה רבה וסגירות נכונות ברוב המקרים מול החלק הקדמי המסוכן של באר שבע, מה שלא השאיר עבודה קשה מדי לאיתמר ישראלי, שמצדו עשה את המוטל עליו היטב ושמר לראשונה העונה על רשת נקיה.

לצד המחמאות על משחק ההגנה, קשה להתעלם מתחושת הפספוס נוכח חוסר המחץ והרגל המסיימת בחלק הקדמי. בעיקר במחצית השנייה ב"ש העייפה העניקה לכפר סבאים שטחים רבים להניע את הכדור בחופשיות לכיוון עומק הרחבה של אוהד לויטה, אלא שהאקס היקר שלנו לא נאלץ להוציא מרשתו אף כדור. יהב אפריאט, שזכה בחולצת ההרכב עקב הרחקתו של עומר פדידה שבוע קודם, ניווט ובלט מעל כולם בחלק הקדמי ונתן לתורג'מן המון חומר למחשבה לקראת המשחק הבא מול סכנין. אור דסה, לעומתו, ממשיך לאכזב עם חוסר מעורבות ויעילות במשחק הקבוצתי ובעיקר עם החמצות מסמרות שיער, להן היו שותפים גם בן רייכרט ולוואגה קיזיטו. בשורה התחתונה הקבוצה לא השכילה לנצל עד הסוף את העייפות והחולשה של שחקני באר שבע, ועם זאת גילתה יכולת טובה והשיגה נקודה יקרה.

2. הנקודה הזו אף מהווה נקודה למחשבה עבור משפחת שום באשר לעתידו של מאמן הקבוצה, הרי אין זה סוד כי קיים מתח בין הצדדים. מבלי להיכנס לעובי הקורה בסוגיה הזו, ראוי לשים לב להחתמות שנערכו לאחרונה במספר קבוצות שאנו מתיימרים להשתוות לסדר גודלן (כגון החתמתם של רוסלן ברסקי וחנן ממן בהפועל חיפה) לעומת החתמתו הכלכלית של קשר קבוצת הנוער הפועל הרצליה במועדון הירוק. אם במשפחת שום באמת מכוונים גבוה ודורשים ממאמנם כדורגל איכותי יותר, מן הראוי שיגבו זאת גם במעשים ויספקו עבורו את הכלים הראויים. ואם עסקינן ברכש, כל היודע דבר על מקום הימצאו של קרפאלה סיסוקו מוזמן לפנות למדור לאיתור זרים במועדון הכדורגל הפועל כפר סבא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר