עומר פדידה. צילום: ירדי עואמי
עומר פדידה. צילום: ירדי עואמי

חורף קשה: הפועל כפר סבא הפסידה 1:0 לסכנין

הקבוצה של עמיר תורג'מן רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, אחרי שספגה מרגליו של ולאסקז במחצית הראשונה. עומר פדידה נפצע והוחלף. המאמן יסיים את תפקידו?

פורסם בתאריך: 21.11.20 20:52

הפועל כפר סבא המשיכה במגמת הירידה שלה אחרי פתיחת העונה האופטימית, כשהפסידה היום (שבת) 1:0 לבני סכנין באצטדיון המושבה. עבור הירוקים מדובר במשחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. אמאדו סוקונה פתח בהרכב על חשבונו של לוואגה קיזיטו, שחזר מהשתתפות במשחקי נבחרתו, אוגנדה.

כבר בדקה החמישית קיבל בן רייכרט הזדמנות לכבוש, אך הכדור שלו עבר קרוב לקורה. בדקה ה-16 סכנין עלתה ליתרון. כדור חופשי של מוטי ברשצקי לא נהדף כמו שצריך על ידי הגנת כפר סבא, וסבסטיאן ולאסקז בעט בין רגליו של איתמר ישראלי לרשת, 0:1 לסכנין. בדקה ה-41 אוסאמה חלאיילה כמעט הכפיל, אך הנגיחה שלו נעצרה אצל ישראלי.

בדקה ה-51 הגיעה ההזדמנות הגדולה של כפר סבא. בן רייכרט שלח כדור נהדר ליהב אפריאט, מוחמד קנדיל יצא לא טוב, אך אפריאט התמהמה ומסר לא טוב, הזדמנות גדולה של כפר סבא שהלכה לאיבוד. בדקה ה-55 קיבלו הירוקים סיבה נוספת לדאגה, כאשר עומר פדידה נפצע בכתפו והוחלף.

עד הסיום כפר סבא לא הצליחה למצוא את השיוויון, וסיימה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. על פי הלך הרוח במועדון בשבועות האחרונים, בהחלט יתכן כי היה מדובר במשחקו האחרון של עמיר תורג'מן בתפקיד. אם לא די בכך, ביום שלישי תארח כפר סבא את מכבי חיפה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שום לקווים (האבא)!

    תיהיה גם הבעלים וגם המאמן השחקנים ישחקו ויתאמצו יותר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר