קיזיטו הערב מול מכבי חיפה. צילום: ירדי עואמי
קיזיטו הערב מול מכבי חיפה. צילום: ירדי עואמי

מאיפה זה בא? 2:3 גדול להפועל כפר סבא על מכבי חיפה

משחק שהיה נראה חד צדדי לחלוטין לטובת הקבוצה של ברק בכר, התהפך לחלוטין במחצית השנייה והסתיים בהפתעה ענקית. ארד כבש ראשון אך הבקיע גם לשערו, קיזיטו המצוין כבש צמד ורוקאביצה רק צימק

פורסם בתאריך: 24.11.20 21:58

תודה על פנייתך
כנראה ששחקני הפועל כפר סבא רוצים מאוד בהמשך תפקידו של עמיר תורג'מן, אחרת קשה להסביר את ההתעלות שלהם בכל פעם שהחרב נמצאת על הצוואר של מאמנם. כפר סבא התעלתה היום (שלישי) במחצית שנייה נהדרת באצטדיון המושבה, ורשמה 2:3 גדול על הטוענת לכתר האליפות, מכבי חיפה.

תורג'מן פתח בשער עם מתן זלמנוביץ' במקומו של איתמר ישראלי החולה, ושוער המשנה הציג משחק אדיר בתמורה. המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של הקבוצה של ברק בכר וכבר בדקה החמישית ניקיטה רוקאביצה היה קרוב מאוד לכבוש, אך פספס את המסגרת במצב של אחד על אחד. בדקה ה-15 היה זה נטע לביא שכמעט כבש, אך הנגיחה שלו חלפה ליעד הקורה.

השער של חיפה הגיע בדקה ה-21. קרן של דולב חזיזה הגיעה לרז מאיר, שהסיט עם העקב, ועופרי ארד דחק מקרוב מול הגנה לא קיימת של כפר סבא, 0:1 מוצדק. בדקה ה-37 נטע לביא חדר לרחבה והוכשל על ידי לוואגה קיזיטו. השופט שניר לוי שרק לפנדל, אך זלמנוביץ' הדף נהדר את הבעיטה של רוקאביצה, וגם את הכדור החוזר של מוחמד אבו פאני.

המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי. קיזיטו, שהוכיח שוב שהוא רמה אחת מעל כל שחקני כפר סבא, עבר בקלילות את שחקני ההגנה של חיפה במהלך אישי נהדר וכבש. שניר לוי שרק בתחילה לנבדל, אך ה-VAR תיקן את ההחלטה, 1:1. בדקה ה-54 המהפך הושלם. אור דסה העביר כדור רוחב נהדר ועופרי ארד בעט לשערו הוא במקום להרחיק, 1:2 מדהים לכפר סבא.

כפר סבא לא עצרה פה, ומהלך אישי מצוין נוסף של קיזיטו הסתיים בספק הכשלה של בוגדן פלאניץ'. שניר לוי שרק לפנדל ולאחר התייעצות ארוכה עם צוות ה-VAR ההחלטה נשארה על כנה. קיזיטו השלים את המלאכה מהנקודה, 1:3. עד הסיום חיפה עוד ניסתה לחזור ובתוספת הזמן רוקאביצה הצליח לצמק ל-3:2, אך הניצחון נשאר של כפר סבא. ביום ראשון תחכה לכפר סבא משימה קשה נוספת, כשתתארח אצל מכבי תל אביב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נו הנה בבקשה

    זאת ההוכחה שאתם נלחמים ומשחקים עם כל הלב גם את ברצלונה תוכלו לנצח אם מכלוף לא מחליק בדקה האחרונה זה נגמר ב 3-1 לא נורא העיקר 3 הנק חבל שסתם נתנו נק' לכל היריבות שלנו לתחתית מכבי פת לנתניה וסכנין חבל יכולנו לנצח את שלושתן

  2. תנצלו את העייפות של מכבי ת''א

    הם משחקים נגד ויאריאל בליגה האירופית אחרי 3 ימים נגדנו תעשו משחק לחץ כמו מחצית שנייה נגד מכבי חיפה נוכל לנצח גם את מכבי ת"א לא לפחד ולא לתת להם כבוד הבנתם!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר