קיזיטו מול שרן ייני. צילום: ירדי עואמי
קיזיטו מול שרן ייני. צילום: ירדי עואמי

חזרה לקרקע: הפועל כפר סבא הובסה 3:0 על ידי מכבי תל אביב

הירוקים לא הצליחו להפתיע גם את האלופה, ונכנעו לשערים של אלכסנדר פשיץ', דן ביטון ויונתן כהן

פורסם בתאריך: 29.11.20 22:35

אחרי הניצחון המרשים על מכבי חיפה, הפועל כפר סבא לא הצליחה להפתיע הערב (ראשון) את האלופה מכבי תל אביב, וחזרה מבלומפילד עם הפסד 3:0. הצהובים היו מסוכנים יותר למן הפתיחה. בדקה השלישית יונתן כהן מצא את אלכסנדר פשיץ' ברחבה והחלוץ בעט לקורה. בדקה ה-33 שוב מכבי מצאה את המשקוף, הפעם יונתן כהן היה זה שבעט אחרי הרמה של מאור קנדיל.

בדקה ה-37 הגיע המצב הגדול של כפר סבא, כאשר טעות בהגנת מכבי השאירה את לוואגה קיזיטו לבד מול דניאל טננבאום, אך החלוץ בעט מעל השער. דקה מאוחר יותר כפר סבא שילמה על ההחמצה. יונתן כהן הגביה לרחבה ופשיץ' כבש שער נהדר עם העקב, 0:1. מכבי הכפילה את היתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כאשר יונתן כהן העביר כדור רוחב לדן ביטון, שבעט מדויק לרשת, 0:2 במחצית.

בדקה ה-52 יונתן כהן היה על תקן הכובש. כהן נגח מדויק כדור קרן של ביטון וקבע 0:3 קליל לצהובים. גם החילופים שערך תורג'מן לא הצליחו לשנות יותר מדי במשחק, ובסיום 0:3 למכבי תל אביב, לא לפני שאיתי שטר הורחק בכרטיס צהוב שני בתוספת הזמן. במחזור הבא תתארח כפר סבא אצל הפועל חדרה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עצוב מאוד

    בעיקר השערים שאנחנו סופגים בכזאת קלות הרכות בהגנה עלתה לנו ביוקר מלבד ה3 שערים מכבי יכלה לכבוש יותר זה גם יכל להגמר ב 5 או 6 וחבל

  2. בואו נראה אתכם נגד חדרה

    עכשו לא יהיו תרוצים מכבי שמא מכבי גם נגד מכבי יכולנו לעשות הרבה יותר שערים קלים ספגנו נראה אתכם נגד חדרה חייבים לצבור נק להמשך תראו את כל התחתית צוברים אשדוד קש פת חייבים להשיג נק' להמשך הליגה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר