אפשר להפסיד, אבל זה היה קל מדי / הטור של רועי עדן

בטח אחרי הניצחון על מכבי חיפה, הפסד לאלופה מתקבל על הדעת, אבל לא כך. לא יכול להיות שתורג'מן לא מצליח להוציא את המקסימום מכל כך הרבה שחקנים. וגם: מילה טובה ללב הירוק

פורסם בתאריך: 3.12.20 14:59

1. יש להודות על האמת: לאור פערי התקציב וסגל השחקנים, הפסד 3:0 למכבי תל אביב מחליק איכשהו בגרון מבלי לזעזע את אמות הספים. אבל, וזה אבל גדול, אסור שזה יהיה כל כך קל. למרות שהגיעה למשחק מולנו שלושה ימים בלבד לאחר משחק קשה מול ויאריאל הספרדית, מכבי דרסה את עמיר תורג'מן וחניכיו בהילוך ראשון וכמעט שלא נזקקה למאמץ מיוחד. לאחר שבעונה הקודמת חוליית ההגנה הירוקה הצטיינה והייתה האחראית העיקרית להצלחה היחסית של הקבוצה בהישארות בליגה הבכירה, העונה קורה משהו רע מאוד לחוליה האחורית, למרות שהרכב שחקניה נשאר יציב מאשתקד. כל שלושת השערים, בנוסף למצבים טובים נוספים אליהם הגיעו הצהובים, נבעו מהגנה רכה מדי ושמירות לקויות, שבמילים הכי עדינות הייתי אומר שזה פשוט לא מתאים לרמות האלה.

הקבוצה סופגת העונה יותר מדי שערים ממצבים נייחים ועל תורג'מן לתת על כך את הדעת, עד עתה לא נראית בפרמטר הזה עקומת למידה ושיפור, בדיוק בשביל זה יש אימונים. אין ספק שהנחיתה הזאת, אחרי האופוריה בעקבות הניצחון הגדול על מכבי חיפה, לא הכי נעימה, אבל ביום ראשון נחזור לליגה האמיתית שלנו למשחק חשוב ביותר באצטדיון ר"ג מול האקס שרון מימר והפועל חדרה, נועלת הטבלה.

2. הסטטיסטיקה לקראת המשחק הזה לא מעודדת במיוחד. במהלך שמונת מחזורי הפתיחה העונה רק פעם אחת הצליחה הקבוצה לשמור על רשת נקיה, לעומת חמישה משחקים (!!!) בהם לא מצאה את רשת היריבה. למרות חומר השחקנים הבינוני העומד לרשותו, אין ספק כי על עמיר תורג'מן למצוא את הנוסחה הנכונה להוציא קצת יותר מקבוצתו. תפקיד המאמן הוא קשה ומורכב מכל הבחינות, אך אין ספק שאחד התפקידים המרכזיים הוא לדעת להוציא את המיטב מכל שחקן ושחקן בסגל הקיים.

הרי ברור ששחקנים מוכשרים כגון בן רייכרט, רז כהן ואור דסה יכולים וחייבים לתרום הרבה יותר, אך כנראה שתורג'מן מתקשה לסייע להם להפיק מעצמם קצת יותר. נקווה שמול הפועל חדרה כל הסטטיסטיקות ומקומו של תורג'מן בחדר ההלבשה ישארו בצד ונגרוף את כל הקופה, אחרת אני בכלל בספק אם השם עמיר תורג'מן ימשיך להופיע בטורים האלה גם בשבועות הקרובים.

3. פינת הפרגון: הרבה מילים טובות מגיעות לחברי ועד עמותת האוהדים הלב הירוק (ניר הורן, אמיר אסטליין, רונן יום טוב, בני הראל, ערן פסקל), שמנסים בכל הכלים העומדים לרשותם בתקופה מורכבת זו לשמור על הזיקה והקשר בין קהילת האוהדים והמועדון. לאחרונה הם התחילו שידורים באמצעות הפייסבוק לקראת משחקים, ראיונות עם שחקני עבר גדולים (דוגמת אלי יאני, אברש'ה מרצ'ינסקי, רוני שניידר), פינת "הענק הירוק" עם אוהד השבוע ועוד. תבורכו חברים!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר