הפועל כפר סבא מול אשדוד. צילום: ירדי עואמי
הפועל כפר סבא מול אשדוד. צילום: ירדי עואמי

מתחילה להתקרב לתחתית: הפועל כפר סבא הפסידה 1:0 לאשדוד

הירוקים הציגו יכולת חלשה ונכנעו לשער נהדר של בקאיוקו בדקה ה-23. האם זה היה משחקו האחרון של עמיר תורג'מן על הקווים?

פורסם בתאריך: 12.12.20 16:53

אחרי פתיחת עונה שהייתה נראית מעודדת, הפועל כפר סבא הולכת ומתקרבת לתחתית הטבלה. היום (שבת) הפסידו הירוקים 1:0 למ.ס אשדוד, שהייתה עדיפה על הקבוצה של עמיר תורג'מן לאורך רוב שלבי המשחק. לא מן הנמנע, כי אחרי שבועות ארוכים בהם מעמדו היה מעורער, יסיים השבוע תורג'מן את תפקידו בקבוצה.

המאמן עלה עם שגיא דרור ב-11, בעוד שבן רייכרט וסודיק אטנדה נותרו על הספסל. בדקה ה-23 שלומי אזולאי, מהמצטיינים בשורות אשדוד, מסר למונטרי קמאהני שמסר למוסא בקאיוקו ששחרר טיל אדיר לרשת, 0:1 לאשדוד. בדקה ה-36 הגיעה ההזדמנות הגדולה של כפר סבא, כאשר כדור קרן הגיע לטל מכלוף ממצב נוח, אך הכדור של הבלם נהדף על ידי ההגנה. הירוקים היו מעט מסוכנים יותר בדקות האחרונות של המחצית, אך לא הצליחו למצוא את הרשת.

במחצית השנייה שתי הקבוצות הציגו משחק חלש, כאשר כפר סבא כמעט ולא סיכנה את השער של יואב ג'ראפי, בטח לא בהתקפות מסודרות. תורג'מן שלח למגרש את ג'ורג' פוצ'יבה, מייקל אומוה, יהב אפריאט' מאור ג'רסי ובן רייכרט, שלא הועילו. בסיום כפר סבא מפסידה 1:0 ונשארת עם 11 נקודות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. השחקנים עושים למאמן דווקא

    הם רק לא מבינים שכאשר הם באמת ירצו נק' אף אחד לא יפתח להם רגליים וכל איבוד הנק של התקופה האחרונה ישפיעו בעתיד על ההשארות אם בכלל נצליח להישאר

  2. מתקרבת לתחתית עלאק

    אנחנו כבר עמוק בבוץ חדרה מובילה על בני יהודה במחצית 3-0 כל התחתית לוקחים נק' סכנין ניצחו רק אנחנו נותנים לכולם נק' כמו פראיירים זהו ניצחון על מכבי חיפה וזהו נגמרה העונה שלהם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר