יצחק שום. צילום: רמי לוי
יצחק שום. צילום: רמי לוי

על מטרות גבוהות ומציאות כואבת / הטור של רועי עדן

פיטוריו של תורג'מן היו במקום, אבל למנות מאמנים כושלים שלא הצליחו לאורך זמן באף קבוצה ולצרף להם שחקנים בינוניים, זה כמו להכניס נהג חדש לסוסיתא ולצפות ממנו לנצח במרוץ את הנהג הוותיק במרצדס

פורסם בתאריך: 17.12.20 13:31

1. על ההפסד של הפועל כפר סבא למ.ס אשדוד אין מה להרחיב, מה גם שהתוצאה המינימלית רחוקה מלשקף את יחסי הכוחות בין הקבוצות לאור מה שהתרחש על כר הדשא. אפשר לתמצת את סיפור המשחק בעיקר סביב העובדה שאיש המשק האשדודי יכול לחסוך את כביסת מדי השוער של יואב ג'ראפי, ששמר על רשת נקיה מבלי שנדרש למתוח את איבריו אפילו פעם אחת לאורך כל המשחק.

2. לאחר המשחק הרע הזה עמיר תורג'מן פוטר מתפקידו וזו הזדמנות להודות לו על תרומתו ולאחל לו בהצלחה בהמשך, בהחלט בחור מצוין. יהיה זה עוול אם אנו האוהדים נפיל את כל האשמה על תורג'מן, הגם שזה הכי קל ובהחלט יש לו חלק ביכולת החלשה והלא יציבה העונה. עם זאת, לא ניתן להתעלם מהעובדה שתורג'מן הוא המאמן השישי ששום פיטר בשלוש השנים האחרונות ונשאלת השאלה מדוע. שום עצמו מצהיר בלי להתבלבל כי הפועל כפר סבא אמורה להתחרות העונה על מקום בפלייאוף העליון.

כאשר בוחנים את התקציב ושחקני הרכש ששום מעמיד לרשות מאמנו, בלי קשר לזהותו, ההצהרה הזו מרגישה מנותקת מהמציאות כשמסתכלים על הסגלים של הקבוצות ששום מתיימר להתמודד מולן על מקומות 5-6, כמו מכבי נתניה, מ.ס אשדוד ומכבי פתח תקוה. ממש לא באורח פלא, נוצחנו על ידי שלושתן תחת יחס שערים כללי של שישה שערי חובה מול אפס שערי זכות. אני לגמרי מפרגן לשום על הצבת מטרות גבוהות לקבוצה, אבל למנות מאמנים כושלים שלא הצליחו לאורך זמן באף קבוצה ולצרף להם שחקנים בינוניים, זה כמו להכניס נהג חדש לסוסיתא ולצפות ממנו לנצח במרוץ את הנהג הוותיק במרצדס.

3. המאמן הבא שימונה לקבוצה יהיה השביעי תחת הובלתם של יצחק ועידן שום את המועדון. בכפוף לציפיותיהם המקצועיות, אנו האוהדים מצפים משום האב ובנו למנות לקבוצה מאמן ראוי (דוגמת אלישע לוי) ולא לחפש את הזול, הגיע הזמן. בשבת נתארח אצל הפועל חיפה וככל הנראה מי שידריך את הקבוצה על הקווים יהיה רביד גזל, ומי יודע? אולי דווקא הפעם נראה קבוצה שמנסה לשחק כדורגל כבר במחצית הראשונה ולא יורדת להפסקה במינוס, אשרי המאמין.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כן דווקא הובלנו 1-0 במחצית

    אבל כבר מפתיחת המחצית השנייה בקושי עברו 5 דק' והפועל חיפה הישוו

  2. הנה ההבדל בבקשה

    שאנחנו עם שחקן פחות היריבה תהיה אשר תהיה מנצלת את זה הפועל חיפה תוך רבע שעה הפכה ל 2-1 אנחנו נגד חדרה נשאר 1-1 התוצאה יותר מ חצי שעה שזה עוד לא הגיע לנו המתנה מהשןפט ועדיין לוזרים בנשמה שה' יעזור לנו השנה אם נצליח להישאר בליגה זה ייחשב לנס

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר