עידן שום ואורי גוטמן, צילום הפועל כפר סבא

"האוהדים יקבלו קבוצה מחויבת" | הפועל כפר סבא פתחה את ההכנות

בלי עומר פדידה, ועם אורי גוטמן על הקווים, קיימה הפועל כפר סבא את אימון הבכורה לקראת העונה הקרובה בליגה הלאומית. עידן שום מבטיח: "האוהדים יקבלו קבוצה שרוצה, רצה ומחויבת"

פורסם בתאריך: 4.7.21 10:33

הפועל כפר סבא פתחה עונה חדשה (חמישי) עם אימון הבכורה לעונת 2021/22. לא מעט פנים חדשות השנה. ראשית, מאמן טרי בדמות אורי גוטמן, שיחליף על הקווים את רביד גזל שירד עם הקבוצה מליגת העל.
במועדון חיזקו את המבנה הארגוני וצירפו אליו אנשי מקצוע נוספים, כמו למשל המנהל הטכני, רועי כהן. ב-5 באוגוסט תשחק הקבוצה במסגרת גביע הטוטו באיצטדיון לויטה מול הפועל עפולה. עונת המשחקים בליגה הלאומית תיפתח במשחק חוץ מול הפועל עכו ב-26 באוגוסט.
יחד עם כהן וגוטמן, הושלמה תמונת הצוות המקצועי בקבוצה הבוגרת. איתן חמיאל הוא מאמן השוערים, יניב מדר הוא מאמן הכושר, דפנה כהן ממשיכה כפיזיותרפיסטית המועדון, ישי ששון ממשיך כמנהל הקבוצה וולדימיר מנסרוב ממשיך כאיש המשק. טל היינה צורף לצוות המקצועי ויהיה אנליסט הקבוצה יחד עם דן קובליו שימשיך גם הוא בתפקיד האנליסט. עד כה הוחתמו בקבוצה הבוגרת מתן זלמנוביץ', מתן גלנטי, יונתן לוי, יובל חליבה, איתי שור, יוני סטויאנוב, גל שלהבת, עידו דוידוב, ניר עזריה, וליד דרויש וגיל יצחק. כחלק מהמדיניות החדשה והפקת הלקחים, בנוסף לגלנטי, שור וסטויאנוב הצעירים, יצורפו 5-7 שחקנים ממחלקת הנוער שיהיו בסגל הקבוצה. בניית הסגל תושלם בצירוף של 6-7 שחקנים נוספים עד פתיחת משחקי הליגה.
עומר פדידה ואיתמר ישראלי, מהשחקנים הבכירים של הקבוצה בעונה האחרונה, עזבו את הקבוצה, אך ימשיכו בליגת העל. פדידה חתם לאחרונה בהפועל חדרה, והשוער ישראלי הצטרף לאלופה מכבי חיפה וישמש שוער שני לג'וש כהן.

המאמן אורי גוטמן אמר: "אני מתרגש לפתוח עונה בהפועל כפר סבא. עכשיו זה הזמן לעשייה. נשאף לייצר חדר הלבשה בריא ומאוזן. אני נהנה להגיע בכל יום למגרש ועושה זאת במלוא המרץ כדי לחבר קבוצה אנרגטית שתבסס שאיפות. נעבוד בסבלנות ובשיקול דעת על מנת לייצר את המרקם המקצועי הנכון. כולנו תקווה שקהל האוהדים של הפועל כפר סבא יתחבר לקבוצה וייתן לנו כוח במשחקים. שיהיה לנו בהצלחה".

מנכ"ל המועדון, עידן שום: "אנחנו עם הפנים קדימה, במאמץ להחזיר את הקבוצה למקום הראוי לה ומלאי כוחות לתקן את העונה החולפת בבוגרים. עם זאת חשוב לציין כי אנו גאים במה שעשו קבוצות מחלקת הנוער בעונה החולפת ונמשיך לתת את המקום החשוב לילדי ונערי המחלקה שהם פני המועדון ועתידו. הקבוצה הבוגרת תשנה את פניה ובשבועות הקרובים נמשיך בבניית סגל שחקנים חדש ורעב בתקווה שנוכל לעמוד באתגרים".

על המינוי של גוטמן אמר שום: "מצאנו אותו מתאים בתפיסת עולם למה שהמועדון עבר בשנים האחרונות עם מאמנים, וננסה מבלי קשר אם אנחנו טעינו או המאמנים שהיו אצלנו טעו, שהפעם זה יצליח הרבה יותר, וימים יגידו. בעבר החתמנו מאמנים מהר מדי, הפעם עשינו בדיקות ושיחות הרבה יותר מבעבר כדי באמת לנסות להביא את המאמן הטוב ביותר ונקווה שגם נצליח".
יש מסר לאוהדים שבעי האכזבות?
"אוהדי הקבוצה שאכזבנו אותם בעונה הקודמת, לא רק בתוצאות אלא גם בגישה, יקבלו על המגרש שוב קבוצה שרוצה, רצה ומחויבת".
מצהירים על עליית ליגה?
"עולים במעשים לא בדיבורים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אוהד שרוף ירוק

    כל עוד תביאו שחקנים בשקל וחצי פנים לא מוכרות ואין שחקן אחד בעל שם שיודע לנווט שום מאמן לא יצליח לעלות ליגה את השחקנים שלא מוכרים בכלל חבל על הזמן האוהדים אים הלב והנשמה כבר שרפתם אותם הפכתם אותם לחולי לב אני אחד מהם שלא יגיע לראות משחקים של הקבוצה ובטוח שעוד רבים לא יגיעו בגלל שהפחתם את הקבוצה לקבוצה פרטית של משפחת שום כלום בושה וחרפה עד שלא יהיו בקבוצה שחקנים בעלי שם ורעבים לדשא חבל לכם על הזמן בהצלחה אים השחקנים בשקל וחצי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר