יהונתן וקסלר

יהונתן וקסלר מכפר סבא זכה בגביע אירופה לג'ודו: "רוצה לזכות בארבע מדליות אולימפיות"

הספורטאי המחונן בן ה-17 זכה בתחרות הג'ודו רגע לפני שהוא ממריא לאליפות אירופה לקדטים. וקסלר לא חושש להצהיר שהוא הולך על כל הקופה ומציין: "התחרות בגביע אירופה היא אחת הקשות שהיו לי"

פורסם בתאריך: 13.7.21 08:25

יהונתן וקסלר בן ה-17 מכפר סבא זכה בגביע אירופה לג'ודו עד 60 ק"ג וייצג את ישראל באליפות אירופה לקדטים עד גיל 18 שתיערך בלטביה בעוד כחודש. התחרות היוותה מבחן הכנה אחרון לקביעת הקריטריון לאליפות אירופה. בדרך לזכייה גבר וקסלר על חמישה מתחרים שונים. הנער המוכשר מכפר סבא, שמתאמן במועדון ג'ודוקאן כפר סבא תחת מאמנו שוקי קואז, נחשב לאחת ההבטחות הגדולות בענף הג'ודו בישראל. ככזה הוא לא מתבייש לכוון הכי גבוה שאפשר: "אני שואף להשיג 4 מדליות באולימפיאדות. אני בונה על האולימפיאדה של 2024, אז אהיה בן 20".

יהונתן וקסלר ומאמנו

איך אתה מסכם את הזכייה בגביע אירופה?
"זכיתי בלא מעט תחרויות, אבל התחרות של גביע אירופה האחרונה הייתה אחת הכי קשות שהיו לי. לפני הקורונה זכיתי במקום הראשון גם בטורניר בספרד. אני משקיע את כל כולי בג'ודו".
יש לך מודל חיקוי בארץ, אריק זאבי או אורי ששון, למשל?
"אין לי מודל חיקוי בארץ. יש לי את היתרונות שלי ואת הג'ודו שלי. אני נמוך וזה נותן לי יתרון על המזרן".
שוקי קואז דאן, מאמן בבית הספר לאלופים בג׳ודו ג׳ודוקאן כפר סבא ומאמנו של יהונתן: "בזכות הצטיינות בתחרויות הכנה, יהונתן יצא לייצג אותנו באליפות אירופה, שתערך בלטביה בחודש אוגוסט 2021. יהונתן נמצא עכשיו בהכנות לתחרות שכוללות 3 אימונים ביום במועדון ואימוני נבחרת ישראל. האתגר הגדול מבחינתי היה הקורונה, לשמור על יהונתן שלא יצטרך להיכנס לבידוד בתקופה הקשה הזאת. אנחנו מודים לעיריית כפר סבא על התמיכה ביהונתן במלגות שהוא מקבל והעזרה לאורך הדרך".

וקסלר על הפודיום

ראש העירייה, רפי סער: "יהונתן וקסלר מהווה מקור לגאווה גדולה נוספת לעיר כפר סבא, לאחר שזכה במקום הראשון בגביע אירופה בג'ודו עד 60 ק"ג, ויסע לייצג אותנו באליפות אירופה לקדטים בלטביה. יהונתן שסיפק בטורניר בצ'כיה הופעה הירואית, יצא מבית ספר לאלופים לג'ודו בעיר, ג'ודוקאן. קרדיט גדול מגיע גם למאמן שלו שוקי קואז על העבודה האיכותית והמקצועית. ענף הספורט התחרותי מהווה חלק משמעותי בתרבות הכפר סבאית, ואני גאה לעומד בראש עירייה אשר תומכת ומטפחת את התחום החשוב המעודד מצוינות, והתמדה. יהונתן, כפר סבא גאה בך וניצבת מאחוריך בהמשך העשייה הנפלאה שלך. בהצלחה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר