הפועל כפר סבא כדורעף נשים, צילום יוסי לזרוף

אנה ויליקי: "אני ממשיכה לשחק כי יש לי אהבה לכדורעף"

קבוצת הנשים בכדורעף של הפועל כפר סבא תפתח בשבוע הבא את הופעותיה בגביע האתגר האירופי. אנה ויליקי מסבירה מה גורם לה גם בגיל 38 לשחק באותה מוטיבציה

פורסם בתאריך: 21.10.21 18:02

במועדון הכדורעף הפועל כפר סבא רואים חשיבות רבה בהשתתפות קבועה במפעלים האירופים, ובשבוע הבא זה מתחיל. לאחר שבעונה שעברה קבוצת הנשים של המועדון זכתה בצורה מרשימה בתואר הכפול: אליפות וגביע המדינה, בהפועל כפר סבא מקווים להמשכיות גם בעונה הקרובה בליגת העל ובעיקר להתקדם לשלבים הגבוהים במפעל האירופי.
ביום רביעי (27/10) הקבוצה תארח באולם "איינשטיין" את ריגס מלטביה (18:00, כניסה חופשית על פי תו ירוק) במשחק הראשון מבין שניים. בקבוצה מקווים לשחזר את ההישג מלפני שלוש עונות, כשהעפילה עד לשלב רבע הגמר של המפעל.
הקבוצה מודרכת זו העונה השנייה ע"י המאמן אלעד שפגט (34), שגדל במועדון. הקבוצה תחסר את שחקנית המפתח גלית דבש, שנמצאת בהריון. עם סגל שכולל שלוש שחקניות זרות ושורה של שחקניות צעירות מוכשרות, בולטת השחקנית הוותיקה אנה ויליקי (38) שעם ניסיונה הרב מקווים שתוביל את הקבוצה לעונה מוצלחת. העונה ויליקי תשמש גם עוזרת מאמן.

אנה ויליקי, כדורעף נשים הפועל כפר סבא צילום יוסי לזרוף

שאלנו את ויליקי מה הסיכויים לשחזר את העונה הבלתי נשכחת באירופה שבה הגיעה לרבע הגמר. "כספורטאית, אני תמיד מאמינה ומגיעה בתחושה שהכל אפשרי", אמרה, "אבל כשהתקציב של היריבה הוא גבוה בהרבה, זה קשה. אין לנו יותר מידי מידע על ריגה מלטביה, רק ידוע שזו קבוצה צעירה שמשחקת ללא זרות ואותן אפשר יהיה לעבור. אם וכאשר, בשלב הבא תחכה לנו יריבה מסלובניה, שזו כבר משוכה גבוהה כיוון שזו מדינה של כדורעף. גם לנו יש בנות מנוסות, כך שיהיה מעניין".
ויליקי שיחקה במשך שנתיים וחצי בליגה הצ'כית, והייתה שחקנית מובילה בנבחרת ישראל בפרויקט של אריה זלינגר. היום היא רואה בתפקידה הנוסף כעוזרת מאמן חשיבות רבה בקידום השחקניות הצעירות.
איך את כאמא לילדים מצליחה לשלב משפחה, ניהול בית ואימונים ומשחקים?
"זה קשה, ממש לא פשוט. אני מבשלת, עושה קניות, עוזרת בשיעורי בית. מ- 6 בבוקר אני על הרגליים, ולא נחה עד שעה מאוחרת. אני ממשיכה לשחק כי יש לי אהבה לכדורעף, וכל השנים ראיתי בזה מקצוע. אם לא הייתה לי האהבה, הייתי פורשת מזמן".
נשאלת השאלה, עד מתי תמשיכי?
"מבחינה פיזית אני מרגישה מצוין, וגם המוטיבציה גבוהה. בשלב זה הצבתי לעצמי מטרה להמשיך עוד שנתיים עד גיל 40, ואז אחשוב אם להמשיך עוד".
מה תוכלי לומר לצופים שיבואו לצפות במשחק שלכן נגד ריגס?
"השחקניות זקוקות לעידוד ותמיכה שך הקהל, ואני קוראת לחובבי הספורט בכפר סבא ובכלל באזור השרון לבוא למשחק וליהנות מחוויה כייפית. שיבואו משפחות עם ילדים ויראו איזה ענף יפה ואינטלגנטי הכדורעף. אני מקווה שתהיה יותר חשיפה גם בתקשורת לכדורעף נשים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר