יוני סטויאנוב הפועל כפר סבא, צילום ירדי עוואמי

"הפועל כפ"ס זה כמו הבית השני שלי". יוני סטויאנוב זומן לנבחרת בולגריה

הקשר הצעיר שעלה לארץ בגיל שנתיים עם משפחתו מבולגריה, זומן לנבחרת הצעירה של ארץ הולדתו ואומר: "מאוד מחמיא לקבל זימון לנבחרת בולגריה, השאיפה האישית שלי היא להמשיך לעבוד קשה"

פורסם בתאריך: 29.10.21 08:50

לא בכל יום זוכה שחקן מהליגה השנייה באיכותה לקבל זימון לנבחרת. לא כל שכן, כשמדובר בשחקן ישראלי צעיר, שקיבל הזמנה רשמית לנבחרת בולגריה.
יוני סטויאנוב, שחקנה הישראלי-בולגרי של הפועל כפר סבא, שפתח נהדר את העונה אצל מוליכת הליגה הלאומית ואף כבש במחזור הליגה האחרון, זומן השבוע לסגל נבחרת בולגריה עד גיל 21 והוא צפוי לשחק אצלה במוקדמות היורו במהלך פגרת הנבחרות בחודש נובמבר. סטויאנוב, בן ה-20, נולד בבולגריה ועלה לישראל עם משפחתו בגיל שנתיים. הוא מחזיק בדרכון אירופאי. הקשר האחורי הצעיר הוזמן לקראת המשחקים נגד הולנד ב-12.11 ונגד מולדובה ב-16.11. זאת לאחר שיתייצב למחנה נבחרתו ב-7.11.
למרות זאת, בהפועל כפ"ס, לא אומרים נואש, ומנסים להסדיר את זימונו לנבחרת ישראל. לפי חוקי פיפ"א (התאחדות הכדורגל הבינלאומית), שחקן שמשחק באופן רשמי במדי נבחרת, לא יוכל לשחק במדי נבחרת מדינה אחרת.
יוני סטויאנוב נרגש מהזימון, אך שומר על פרופיל נמוך: "מאוד מחמיא לקבל זימון לנבחרת בולגריה. השאיפה האישית שלי היא להמשיך לעבוד קשה ולהגיע הכי רחוק. הפועל כפ"ס זה כמו הבית השני שלי והמטרה להמשיך בעונה היפה שאנחנו עוברים, שבסופה לחזור כמובן לליגת העל".
רועי כהן, המנהל המקצועי-טכני של הפועל כפר סבא: "אנחנו מנסים להסדיר את זימונו לנבחרת הישראלית, פה מקומו והלוואי שהוא ייצג את המדינה שלנו. הוא יכול וצריך לשחק בנבחרת ישראל".
מה ראו בבולגריה שבישראל פספסו עד כה?
"המון אנשי מקצוע מבינים שיש כאן ילד מיוחד. אני מאוד מקווה שבנבחרת הצעירה שלנו יתעוררו ויזמנו אותו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מה יהיה אבל עם הקבוצה שלנו

    שחקנים אדישים נאיבים מפסידים בבית לאום אל פחם ולהפועל ר"ג איזה בושות בין לבין הפסדנו בעילוט לאחי נצרת איך הם רוצים לעלות ליגה בדיוק ? הם נראים כמו הצרות שלי משחקים לי לרוחב מוסרים אחורה כל הזמן במקום לשחק לעומק לבעוט לשער איך הכדור ייכנס בדיוק? רוח תעיף אותו סופת כרמל תעיף ותכניס את הכדור לשער היריבה ?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר