בתמונה הימנית אור בקרמן באמצע. מימינה אמיר בוארון משמאלה המאמן תומר אלרואי. מימין ויקי דבוש

אליפות העולם בג'יוג'יטסו: הישגים גדולים לאור בקרמן ולויקי דבוש מכפר סבא

בקרמן בת ב-17 זכתה במקום השני בתחרות עד גיל 21. מאמנה בכפר סבא ויקי דבוש הוכתר כאלוף העולם עד 69 ק''ג. הישג מרשים גם לאיתי לויתן בן ה-16 מהוד השרון

פורסם בתאריך: 17.11.21 15:56

הישגים נכבדים לנציגי העיר כפר סבא באליפות העולם בג'יוג'טסו שנערכה בשבוע החולף באבו דאבי. אור בקרמן, תלמידת י"ב בתיכון אורט שפירא, זכתה בסגנות אליפות העולם בקטגוריה עד גיל 21. מאמנה בכפ"ס, ויקי דבוש, קטף את התואר אלוף העולם במשקל עד 69 ק"ג.

בקרמן בת ה-17, מספרת: "ההישג הגיע אחרי יום תחרויות ארוך. בין הקרבות לגמר היה לי הרבה זמן, שבו כל מה שחשבתי זה שאני יכולה עוד רגע להיות אלופת עולם. ברור שזה היה קשה, כל הפסד בשבילי הוא קשה, אבל לחשוב שאני עושה ג'יוג'יטסו רק שנה וחצי והצלחתי להגיע לעמוד על הפודיום באבו דאבי וגם לחזור עם מדליית כסף, זו תחושה מדהימה והעיניים לפעם הבאה.

אור בקרמן באמצע. מימינה אמיר בוארון יור הוועדה המקצועית, משמאלה המאמן הראשי תומר אלרואי

סגנית אלופת העולם מסתכלת קדימה: "אני מכוונת להיות ספורטאית מצטיינת בצבא, להמשיך להתחרות בבוגרות וכמובן להגיע להישגים נוספים

ויקי דבוש, בן 25, מנתניה, מנהל מועדון soul fighters לבוגרים ונוער בכפ"ס, הוכתר כאלוף העולם החדש במשקל עד 69 ק"ג. הוא ניצח בגמר יריב מרוסיה, המדורג ראשון בעולם. הזכייה באליפות הקנתה לו גם את כרטיס הכניסה ל"משחקי העולם" 2022.

הזוכה הטרי באליפות העולם, מספר: "זו ההרגשה הכי טובה בעולם, הטלפון שלו מתפוצץ מרוב הודעות. בהחלט ציפיתי לזכות, אין תחרות שאני טס אליה ואני לא חושב שמגיע לי המקום הראשון. זה משהו שחלמתי עליו מהשנה הראשונה שדרכתי על המזרן". דבוש, שהחל להתאמן באופן מקצועי רק בגיל 17, מסמן את היעד הבא: "חד משמעי, המטרה הבאה שלי היא מדליית זהב במשחקי העולם ב-2022".

ויקי דבוש

הישג נוסף ראוי לציון היה גם לאיתי לויתן בן ה-16 מהוד השרון, תלמיד תיכון מוסינזון, שזכה במקום ה-3 המכובד בהחלט בקטגוריית משקל עד 60 ק"ג. גם איתי הוא חניכו של ויקי דבוש במועדון בכפר סבא.

ארז אלרואי, יו"ר התאחדות הג'יוג'יטסו, אמר: "אליפות העולם באבו דאבי הינה התחרות החשובה ביותר השנה. ויקי דבוש עם הישג מדהים של מדליית זהב בבוגרים בקטגוריה עד 69 ק״ג, שהיא מהקשות בתחרות. ההישג זיכה אותו גם בכרטיס למשחקי העולם ב-2022 בארה"ב, שזו האולימפיאדה של המשחקים שאינם אולימפיים. אנו גאים גם בהישגים של אור בקרמן ואיתי לויתן, שמסמנים את דור העתיד של הספורט".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר