עידן שום ואורי גוטמן, צילום הפועל כפר סבא

אורי גוטמן פוטר מאימון הפועל כפר סבא

הנהלת הקבוצה הודיעה היום על סיום עבודתו של המאמן. בשנים האחרונות בדרך כלל המאמן שמתחיל את העונה לא מסיים אותה

פורסם בתאריך: 5.1.22 17:08

הפועל כפר סבא הודיעה היום על סיום עבודתו בקבוצה של המאן אורי גוטמן, זאת לאחר 18 מחזורים בליגה הלאומית. מזה מספר עונות שהמאמן שמתחיל את העונה בקבוצה לא מסיים אותה. מהקותה נמסר כי "לאחר פגישה שהתקיימה היום בין הנהלת המועדון למאמן אורי גוטמן, הוחלט כי המאמן יסיים את תפקידו. אנו מודים לאורי על תקופתו במועדון, מעריכים את תרומתו ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".
גוטמן מסר: "אני מודה להנהלת כפר סבא על ההזדמנות לאמן את הקבוצה. לצערי, פערים גדולים בהשקפה ובציפייה גרמו לפרידה. משאיר חדר הלבשה חזק ומאוחד וקבוצה שנמצאת 4 נק מהמקום ממנו עולים לליגת העל. רוצה להודות לארגון האוהדים העורק הירוק שתמך בקבוצה בכל עת. מאחל בהצלחה גדולה למועדון הכדורגל הפועל כפר סבא".
נציג הבעלים עידן שום מסר לאוהדים: "אוהדים יקרים. עם הירידה לליגה הלאומית, ביצענו שינוי גדול בסגל השחקנים, החתמנו מאמן בחוזה ארוך טווח והגדרנו את מטרות המועדון לעונה הקרובה, דרך קידום שחקנים צעירים ומוכשרים, בשילוב ניהול כלכלי נכון, מתוך אמונה שהדרך הזו תביא לתוצאות טובות על כר הדשא. החלטנו היום לבצע שינוי לא פשוט, מקצועית וכלכלית, על מנת לעמוד במטרות שהצבנו. זה גם המקום להודות לאורי גוטמן שפעל במיקצועיות, מעריכים את תרומתו ונאחל לו הצלחה בהמשך דרכו. לכם האוהדים אני רוצה להגיד שצוות המועדון ואני משקיעים זמן רב ואת כל המאמצים על מנת להצליח ולהצעיד את המועדון קדימה, והתמיכה שלכם, העידוד, כמו גם הביקורת מתקבלים תמיד באהבה ובנפש חפצה".

בין המועמדים לאימון הקבוצה נמצאים ירון הוכנבוים, שי ברדה וחיים סילבס.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר