ליאור דרוק ומאמנה תומר אור, צילום פרטי

הישג אדיר לליאור דרוק מהפועל כפר סבא: מדליית ארד באליפות אירופה לנוער

דרוק, שמתאמנת בסיף מגיל 10, אמרה: "זו הרגשה נהדרת ובשבילה אני עובדת קשה כל יום". מאמנה, הסייף האולימפי לשעבר, תומר אור: "היא עשתה סיוף נהדר"

פורסם בתאריך: 8.3.22 08:55

הישג ספורטיבי ומדלייה שנייה אי פעם וראשונה לאחר 29 שנים בסיף: יעל דרוק (18), סייפת צעירה, ממועדון הפועל כפר סבא, זכתה במדליית ארד באליפות אירופה לנוער וקדטים בנוביסד סרביה, בהשתתפות 82 סייפות מרחבי היבשת.

ליאור, תושבת יקום בשרון, מתאמנת בסיף כבר מגיל 10. היא מספרת על התחושות לאחר הזכייה: "אין הרגשה טובה מזאת, לעבוד קשה בשביל משהו ואז לבוא לתחרות ולנצח קרב אחרי קרב, זו הרגשה נהדרת ובשבילה אני עובדת קשה כל יום. מעבר לזה שזאת אחת התחרויות הכי חשובות בשנה שלי, שנייה לאליפות עולם, והצלחתי להגשים את החלום שלי ולעשות מדליה בתחרות כזאת, המטרה הבאה מבחינתי היא מדליה בצבע אחר".

לסייפת הצעירה מילים חמות על המועדון הכפר סבאי שלה: "הגעתי לשם כי זה היה יחסית קרוב אלי, ומיד היה לי חיבור מעולה עם המועדון, עם המאמנים תומר אור ואליעזר אדירים וכל האווירה שם. זה מקום שמגדל אלופים ומחנך ספורטאים והחיבור היה מיידי. לדעתי הלא אובייקטיבית זה המועדון הכי טוב בארץ".

ליאור מפרגנת כאמור גם למאמניה הצמודים: "אני ותומר עובדים יחד כבר שמונה שנים, מאז היום הראשון שלי. מלבד תומר יש לי עוד מאמן, אליעזר אדירים, שעובד יחד עם תומר וגם איתו אני עובדת מהיום הראשון. עם תומר אני עובדת באופן יום יומי והקשר הוא מאוד קרוב. סיף זה סוג של עבודת צוות על המסלול ולכן חשוב שהכימיה עם המאמן תהיה טובה. גם בתחרות זו תומר היה איתי בכל הקרבות שלי והנחה אותי תוך כדי, המדליה הזו היא של שנינו".

 

הסייפת הכישרונית כבר מכוונת קדימה: "אני אוהבת להתרכז במטרות הקרובות שלי ובאימונים הקשים בארץ. כמובן שאולימפיאדה זה שאיפה וחלום גדול שלי, אבל כרגע אני מתרכזת באליפות העולם שתיערך ב-6.4 בדובאי".
מאמנה של ליאור, הסייף האולימפי לשעבר תומר אור, שיתף בהתרגשות ברשת מיד לאחר ההישג של חניכתו: "ליאור דרוק מביאה הביתה מדליית ארד באליפות אירופה לנוער בענף הרומח. סיוף נהדר, בוגר ומרגש, היה יום מלא באמוציות, הרבה ניצחונות ובסוף מדליית ארד. לא אוהב את הצבע הזה, אבל זאת התחלה".

אליפות אירופה לנוער בסיף נפתחה בשבת האחרונה וכבר בתום היום הראשון לתחרויות זכתה דרוק, המתחרה בענף הרומח, במדליית הארד. יש לציין, כי זאת המדליה הראשונה שלה בגילאי נוער ומדליה שנייה בסך הכל בהיסטוריה של נערות ברומח. בפעם והיחידה עד כה, זו הייתה איילת אוחיון ב-1993, שזכתה במדליית הכסף.
בשלב 64 האחרונות ליאור גברה 15:2 על מתחרה מיוון, בשלב 32 האחרונות 15:5 על מתחרה מאנגליה, בשמינית הגמר ניצחה 15:8 סייפת שבדית, ברבע הגמר 13:10 על מתמודדת מקרואטיה ונעצרה רק בחצי הגמר עם הפסד 8:15 לסייפת אנגליה, שהוכתרה גם לאלופה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר