זוכי מרוץ כפר סבא 2022 על הפודיום לצד נציגי העירייה צילום רמי זרנגר

המנצחים, המנצחות, ובית הספר שבלט במיוחד: סיכום מרוץ כפר סבא 2022

המרוץ כלל מספר מיקצים, בהם כאלו שהתקיימו לראשונה, ונערך בהשתתפות אלפים ובהם קבוצות שונות. מספר הנרשמים הגדול ביותר היה מבית ספר ברנר, שיזכה למענק מיוחד

פורסם בתאריך: 13.3.22 17:14

מרוץ כפר סבא ה-30 במספר ע"ש רס”ל זיו בלאלי ז”ל, התקיים בשבת, זאת לאחר הפסקה של שנתיים, עקב משבר הקורונה. המרוץ כלל ארבעה מקצים לבחירה, במסגרתם יצאו אלפי משתתפות ומשתתפים לרוץ במסלול אורבני חווייתי שעבר בכל הרחובות המרכזיים בעיר. כמו כן, לראשונה השנה כלל המרוץ קטגוריות חדשות וראשונות מסוגן בארץ לרצים עיוורים ולקויי ראייה, כמו גם לרצים פאראלימפיים. באירוע השתתפו קבוצות מערים שונות וממגוון מועדוני ריצה, ביניהם בית הלוחם, בנק לאומי, מס הכנסה, קבוצת בית אייל, קבוצת השוטרים, שב"ס, רצי הסימטא, מועדון הריצה של רועי ווינשטיין ועוד.

במקצה ל-10 ק"מ גברים הגיע ראשון עבדלמגי'ד ג’מאל עם תוצאה של 29:24 דקות. אמרה גיירמה הגיע שני עם 29:26 דק' ושלישי הגיע אלמה איימרו עם זמן של 29:27 דק'. במקצה ל-10 ק"מ נשים סיימה ראשונה כרואן חלבי עם 35:49 דקות, במקום השני בורקטוקן טסרה עם 36:02 דק' ובמקום השלישי מינטאמר ביקאיה עם 36:55 דק'.
במקצה אופני יד ל10 ק"מ סיים ראשון מיכאל הואש עם 24:40 דקות, במקום השני דורון נחום עם 27:52 דק' ובמקום השלישי גרשון פכט עם 35:50.
בקטגוריית לקויי הראייה שנערכה בעיר לראשונה השנה, זכה במקום הראשון לוי אלעד הכפר סבאי בתוצאה של 40:53 דקות ובמקום השני דוד יעקובוביץ-דובצ'יק עם 01:07:08.
מקצה 2.5 ק"מ: בקטגוריית בתי הספר הגדולים (מעל 500): במקום הראשון בית ספר ברנר עם 599 נרשמים, במקום השני בי"ס ש"י עגנון ובמקום השלישי בי"ס אושיסקין.

נציגי בי"ס ברנר במרוץ כפר סבא 2022,עם משקפי שמש מנהלת בי"ס איריס אברהם, לידה המורה לספורט ורד ימיני. צילום פרטי

בקטגוריית בתי הספר הקטנים (עד 500): במקום הראשון בית ספר שמעון פרס עם 399 נרשמים, במקום השני בי"ס גורדון ובמקום השלישי בי"ס דבורה עומר.
מבין בתי הספר הגדולים, זכה כאמור ביה"ס ברנר זכה במקום הראשון במספר משתתפים במרוץ כפ"ס, כאשר 599 תלמידים ובני משפחות נרשמו למרוץ העירוני. מדובר במספר שיא, המעניק לבי"ס היסודי את הבכורה ביחס לשאר בתי הספר בעיר במספר הנרשמים, ומזכה אותו במענק מטעם העירייה לרכישת ציוד ספורט.

 

השנה החליטו בהנהגת ההורים של ברנר לחבור לעמותת "גמאני חליתי בסרטן השד", ולחלק לתלמידים ולהורים המשתתפים במרוץ מדבקה עם הכיתוב "גמאני במרוץ עם ברנר". הרעיון היה פרי יוזמה של חברת ההנהגה הילה שביט. לצד מאות התלמידים ובני משפחותיהם, בלטה מנהלת בית הספר איריס אברהם, תושבת רמת השרון, שהגיעה כדי לרוץ עם תלמידיה. לצדה ולצד התלמידים נטלה חלק גם המורה לספורט ורד ימיני.
דנה קוממי, יו"ר הנהגת ההורים בברנר, אמרה: "אחרי שנתיים של ריחוק חברתי, סופסוף זכינו למפגש קהילתי מרגש וספורטיבי. שמחנו לראות שרבים מבני הקהילה נרתמו והגיעו למרוץ. השנה הקדשנו את המרוץ להעלאת מודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, כחלק מתפיסה התנדבותית, חברתית וערכית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר