לויטה במשחק הבית האחרון נגד אום אל פאחם, צילום פרטי באדיבות האוהדים

חשיפה: אוהדים של הפועל כפר סבא יוזמים הקמת קבוצת אוהדים

עשרות אוהדים כבר הביעו עניין במהלך. אחד ממובילי היוזמה: "אני מאמין שמשהו חדש, נקי וטהור מאהבה לכדורגל ולכפר סבא, יהיה משב רוח מרענן"

פורסם בתאריך: 27.4.22 17:20

קבוצה גדולה של אוהדי הפועל כפר סבא מתכוונת להקים קבוצת אוהדים, דוגמת הפועל קטנון. האוהדים פעילים בעניין מסבירים את המהלך שכבר יצא לדרך, בייאוש ממצבה של הקבוצה ומשבר אמון מול משפחת שום. אוהדים סיפרו בימים האחרונים כי פרסום הההודעה על כך בקבוצות הווטסאפ הרדומות של האוהדים הצית להבה וניצוץ של תקווה בליבם של עשרות אוהדים שכבר הביעו את רצונם להצטרף למיזם ולתרום סכומי כסף נכבדים להצלחתו.

כחמש שנים חלפו מאז קיבלה משפחת שום את המושכות על המועדון המפואר, בעיר המונה מעל מאה אלף תושבים, עם מסורת מפוארת בכדורגל הישראלי וקהל אוהדים פוטנציאלי מרשים. לאחר שבעונה שעברה ירדה הקבוצה לליגה הלאומית, היא נכשלה העונה בניסיון לעלות לליגת העל, למרות שפעם נוספת החליפה מאמן במהלך העונה. אחד ממובילי היוזמה הוא יו"ר עמותת הלב הירוק לשעבר, אוהד הקבוצה הוותיק והמסור, אמיר אסטליין, שכתב בדף הפייסבוק של האוהדים: "יש לנו את היכולת להיות חלק ממשהו גדול ואמיתי. כולנו רוצים להתרגש, לחזור למגרש לפגוש את החברים, להיות חלק פעיל בפיתוח וקידום של מה שחשוב לנו בקבוצת הכדורגל שלנו. אני לא רואה מחאה או התארגנות למלחמה במשפחה אך מאמין שמשהו חדש, נקי וטהור מאהבה לכדורגל ולעיר כפר סבא, יהיה משב רוח מרענן ויחזיר רבים מאיתנו לחזור ולעסוק באהבה הגדולה שלנו".

 

תוך מספר שעות מפרסום הפוסט, הביעו עשרות אוהדים את תמיכתם והתעניינותם במיזם ועושה רושם שהיוזמה תופסת תאוצה, כאשר המשפט הנפוץ יותר בתגובות האוהדים היה "החזירו לנו את הכדורגל, הכדורגל שייך לאוהדים".

אחד האוהדים כתב: "לצערנו אוהדי הקבוצה הם זן הולך ונכחד. אחרי כל הטלטלות שעברנו, כולנו האמנו שיצחק שום – דמות כל כך חשובה ומפוארת בהיסטוריה של המועדון תצעיד אותנו חזרה לימים טובים. דווקא משפחת שום היא זאת שקוברת את המועדון והאוהדים עם כל הערכים וההיסטוריה".
אחד ממובילי היוזמה שמעדיף להישאר כרגע בעילום שם אמר: "לצד המטרות הספורטיביות, אנו נקים מועדון חברתי קהילתי מתוך רצון לתרום לחברה ולקהילה. זה לא סתם פרויקט – זאת אמירה. אנחנו נוכיח שאפשר לשנות פה משהו כפי שבקבוצת האוהדים "קטמון" ירושלים הוכיחו".

ועד הפעולה מתכוון בימים הקרובים לכנס מפגש הקמה ובעקבותיו להתחיל לפעול, לרבות הקמת ורישום העמותה, הקמת מחלקת נוער וילדים ושיתופי פעולה עם עירית כפר סבא.

ממשפחת שום לא התקבלה תגובה. התגובה תובא כאן במידה ותתקבל בהמשך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אנשים מפגרים

    איזה קבוצת אוהדים בדיוק הם יקימו כמו קטמון? שם יש 4-5 שותפים בעלי הון ששמים כספים מהבית בשביל להפעיל את הקבוצה שלהם ועדיין כמו שאתם רואים לא בדיוק מצליח להם כי להחזיק קבוצת כדורגל זה לא להחזיק דוכן פלאפל איך יקימו קבוצה מליגה ג ? ומאיפה יביאו כסף ? איך ישלמו שכר לשחקנים אם יעלו ליגה ? סתם מחפשים פרסום

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר