שחקני הפועל כפר סבא במשחק האחרון נגד אליצור שומרון, צילום אלירן גמל כהן אתר ספסל

הערב: משחק מכריע להפועל כפר סבא בכדורסל על העלייה לליגה הלאומית

המשחק השלישי בסדרה מול אליצור שומרון יתקיים באולם בתפוח. הסדרה בשוויון 1:1 לאחר שכל קבוצה ניצחה בביתה

פורסם בתאריך: 15.5.22 15:08

על כל הקופה. הפועל כפר סבא תתייצב הערב (א') ב-20:00 למשחק שלישי ומכריע במסגרת סדרת הגמר של מחוז צפון בליגה ארצית כדורסל מול אליצור שומרון, כשהסדרה בשוויון 1:1 לאחר שכל קבוצה ניצחה במגרשה הביתי. ניצחון הערב שווה כרטיס ישיר לליגה הלאומית. הירוקים מעוניינים לחזור לליגה השנייה, לאחר שנעדרו ממנה מאז 2019.

בשבוע החולף השוו חניכיו של ברק דמציאן את הסדרה, לאחר הפסד במשחק הראשון. הכפר סבאים הביסו את השומרונים בתוצאה 77:56. הגארד שלומי הרוש, לשעבר בהפועל חולון, בלט עם 18 נקודות לצד ארבעה כדורים חוזרים ו-4 אסיסטים. גם אור מורדוך קלע כמות נקודות זהה. בקבוצה יקוו לתצוגה דומה של שחקניה המובילים והמנוסים, כמו גם של הסנטר דניאל איידן (2.04 מטר) והגארדים עדי כהן סבן ולירז אריאלי.

הערב צפויה אופרה אחרת באולם בתפוח, כשהמקומיים ירצו לסגור את הסיפור בביתם. השחקן הבכיר בקרב אליצור שומרון הוא הפורוורד שון לבנובסקי (2.00 מטר) שהוביל את רשימת הקלעים בשני המשחקים האחרונים. יש לציין, ששומרון סיימה את העונה הסדירה במקום הראשון עם 17 ניצחונות ו-5 הפסדים, כשהיא מקדימה את יריבתה בגמר, לה היו 16 ניצחונות ו-6 הפסדים.

 

במועדון מרגישים את המתח באוויר וקוראים לקהל הירוק לבוא לדחוף את קבוצתם במשחק הקריטי: "לאחר משחק לטובת שומרון, המשחק שלנו ברביעי היה מעולה, אין כמו לשחק בבית עם הקהל שלנו, וכשהתוצאה עומדת על 1-1, יום ראשון הוא המכריע. ואתם, הקהל שלנו, שבא בירוק, אתם לא מבינים כמה טוב אתם עושים לנו בלב. רוצים לשמוע אתכם יותר, אתם לא מאמינים כמה אתם תורמים לאווירה ולהצלחה שלנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר