אורית מוסלי עם המדליות, צילום פרטי

שלוש מדליות באליפות אירופה: הישג מרשים לאתלטית הספיישל אולימפיקס אורית מוסלי

האתלטית מכפר סבא שמאובחנת על הרצף האוטיסטי, אמרה: "לא האמנתי שאחזור עם שלוש מדליות, זו פעם ראשונה שאני מתחרה בחו"ל". המטרה הבאה: משחקי העולם בברלין 2023

פורסם בתאריך: 19.5.22 07:57

הישג משולש. אורית מוסלי, אתלטית ספיישל אולימפיקס מכפר סבא, קצרה הישגים מרשימים באליפות אירופה שהסתיימה השבוע במלטה. מוסלי בת ה-34, המתאמנת בארגון 'איתן כל אחד יכול', זכתה במדליית הכסף במרוץ שליחים 100 מטר מעורב, מדליית ארד בריצת 100 מטרים ומדליית ארד בקפיצה לרוחק.

מוסלי בת ה-34 סיפרה בהתרגשות: "התחושה טובה. לא האמנתי שאחזור עם שלוש מדליות, עשיתי את הכי טוב שלי וזו פעם ראשונה שאני מתחרה בחו"ל. זה מאוד מרגש, כי צריך ללמוד את הכללים ולהתאים את עצמך לשטח. היו לי מתחרות חזקות. המטרה הבאה שלי היא משחקי העולם בברלין 2023. אני מודה לניצן מירון המאמנת שלי מארגון איתן כל אחד יכול, על האימונים, על התמיכה לפני התחרות, על האמונה שלה בי והקשר המיוחד בינינו".

המאמנת ניצן מירון סיפרה: "אני מאמנת את אורית מטעם ארגון "איתן – כל אחד יכול" כבר כמעט 4 שנים. אני מאוד גאה בה על ההישגים בתחרות הזו (ובכלל ביום יום). אורית היא ספורטאית ששואפת למקסימום מצוינות והכל תוך כדי התמודדות עם קשיים יומיומיים בחברה. אורית מאובחנת על הרצף האוטיסטי, ומאמינה שלמרות הקושי התקשורתי היא מסוגלת להגיע למטרות שהיא מציבה לעצמה ביחד איתי ולייצג בכבוד את העיר כפר סבא, את משפחתה ואת הארגון".

 

אורן כהן, מחזיק תיק הספורט וסגן ראש העירייה, אמר: "יש לנו אלופה אירופית. קבלו את אורית מוסלי הכל כך מיוחדת. יש פירות להשקעה ולמאמץ, יש פירות לנחישות ולאמונה. מילה טובה למאמנת מ"איתן – כל אחד יכול", ניצן היקרה, שהקשר ביניהן מדהים: מדליית ארד בריצת 100 מטר, מדליית ארד בקפיצה לרוחק, מדליית כסף בשליחים 100 מטר מעורב נשים גברים. התברכנו וטיסה נעימה בחזרה, אורית. אורית, השמיים הם הגבול עבורך".

באליפות אירופה נטלו חלק סך הכל 25 מדינות, המשלחת הישראלית מנתה 22 ספורטאים וספורטאיות, וחזרה לארץ עם שלל של 18 מדליות, ביניהן ארבע מדליות זהב. יש לציין, כי ספיישל אולימפיקס הוא ארגון בינלאומי שמקדם את העיסוק בספורט של אוכלוסיית האנשים עם לקויות (מוגבלות שכלית התפתחותית, אוטיזם בתפקוד גבוה או הפרעות נפשיות). הארגון הוקם בסוף שנות ה-60 בארצות הברית וחברות בו 190 מדינות, בהן ישראל, ומאוגדים בו כ-2.3 מיליון ספורטאים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר