מחאת אוהדי הפועל כפר סבא מול ביתו של יצחק שום צילום פרטי

אוהדים של הפועל כפר סבא מחו מול ביתו של יצחק שום, שאמר: אתלונן במשטרה | צפו

האוהדים מתכננים אסיפה מיוחדת בחמישי הקרוב. שום: " אף אחד מהאוהדים שהיו במחאה לא משלם כרטיס, אם אני אלך, הפועל כפר סבא תתפרק"

פורסם בתאריך: 13.6.22 18:27

מחאה בירוק. עשרות אוהדי הפועל כפר סבא מחו בשישי האחרון מול ביתו של יצחק שום, בעלי הקבוצה. המחאה נמשכה כשעה וחצי, במהלכה הגיעה למקום גם בתו של יצחק, שרון, שנקלעה לעימות עם מספר אוהדים. האוהדים שנכחו במקום ציינו כי האווירה הייתה מתוחה וסוערת. היום (שני) אמר שום לצומת השרון כי האוהדים "חצו את הגבול" וכי הוא יגיש תלונה במשטרה.

"אלו ימים עצובים לקהילת הפועל כפר סבא, זה פשוט חורבן הבית", טען אחד האוהדים. יצוין כי שוטרים נכחו במקום כדי לשמור על הסדר. אחד מאוהדי הקבוצה שנכחו בהפגנה אמר: "אוהדי הקבוצה רואים אימפריה נופלת אט אט לשפל הכדורגל הישראלי, ולא יכולים להישאר אדישים". בהמשך השבוע, תתקיים אסיפת אוהדים כשעל הפרק עתיד המועדון במטרה ללכד את השורות. בקרב אוהדי כפר סבא הופצה ההודעה: "זוהי קריאה לכל מי שמועדון הכדורגל הפועל כפר סבא חשוב לו. אנחנו נמצאים בנקודת שפל הגדולה ביותר בהיסטוריה של המועדון. הפועל כפר סבא 2022 הוא מועדון עצוב ומנוכר, בלי עתיד, בלי תקווה ובלי חלום. זה הזמן שלנו האוהדים להתאחד יחד למען החלום של כולנו להחזיר את הריגוש ולהרגיש שייכים למועדון של כולנו. ביום חמישי הקרוב בשעה 21:00 ניפגש כולנו מול פיצה ליגה – ספורטק העירוני שכונת הדרים להפגין סולידריות, להתאחד, לשמוע ולהשמיע במפגש אוהדים, זה הזמן של כולנו לחזור הביתה כי אין לנו קבוצה אחרת".

 

יצחק שום הגיב בחריפות ואמר לצומת השרון: "אלו לא אוהדי הקבוצה. אני לא חייב שקל אחד, יש לי 1,500 ילדים במועדון, אני משלם הרבה כסף עבור מגרשים. היו שם חמישה מבוגרים ועוד 20 ילדים עם אינטרסים. אם יש מישהו שמוכן לקנות אני מוכן להיפגש, אבל עוד לא ראיתי אחד כזה. אם אני אלך – הפועל כפר סבא תתפרק. הקבוצה היא שלי עבור האוהדים, גם העמותה איננה מזמן. כשאני עובר ברחוב אני מקבל פידבקים. אף אחד מהאוהדים שהיה במחאה לא משלם כרטיס. אמרו לשרון הבת שלי, תכבי את האוטו כי את נוסעת על חשבוננו. שילמו לילדים כסף כדי למחות".

אתה שואל את עצמך, למה אני צריך את זה?
"כדי שהפועל כפר סבא לא תתפרק. הצלתי את הקבוצה כשחקן, הצלתי כשהייתי מאמן ואני מציל אותה כבעל בית".

בעלי הקבוצה ציין כי הוא בדרכו לתחנת המשטרה. "אני מתכוון להגיש תלונה על הסגת גבול. זרקו לכיוון הבית שלי טיסנים עם כיתוב "שום לך" עם תמונה שלי ושל עידן, זו חציית גבול, הם עברו את הגבול".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר