אצטדיון לויטה צילום עזרא לוי

משחק האימון של הפועל כפ"ס נסגר לאוהדים. שום: "לא חייבים לאף אחד שום דבר"

הדבר נודע לאוהדים, שמקיימים הפגנות מחאה נגד הבעלים יצחק שום מזה כחודש, דווקא מגורם ביריבה של כפר סבא, רמת השרון. האוהדים פנו לעירייה: מדובר במתקן עירוני, אנחנו משלמים מיסים, לא יכולים לסגור משחק אימון בפנינו. המועדון: שיקולי אבטחה

פורסם בתאריך: 14.7.22 13:30

אוהדי הפועל כפר סבא זועמים בעקבות החלטת המועדון לא לאפשר כניסת אוהדים למשחק האימון הערב (ה') מול הפועל רמת השרון באצטדיון העירוני לויטה בכפר סבא. לאוהדים נודע השבוע, וכדרך אגב, דווקא מצד גורמים בהנהלת רמה"ש, כי לבקשת המועדון הכפר סבאי, לא תותר כניסת אוהדים למשחק והשערים יינעלו. ההודעה נשלחה ביום שלישי בערב לשחקני הקבוצה האורחת ומהם דלפה לאוהדי כפ"ס, ובזו הלשון: "הודעה מהפועל כפר סבא, נא לא להגיד להורים, חברים, סוכנים להגיע למשחק ביום חמישי, הם נועלים את השערים. בעיות עם האוהדים. מצטער, זאת ההודעה שקיבלתי".

האוהדגים סבורים שהסיבה היא מחאתם נגד הבעלים יצחק שום. לירון נוסובסקי, אחד האוהדים המזוהים של כפר סבא, אמר בכעס: "לא יצא שום פרסום בנושא, גילינו את הדברים דרך רמה"ש, כשמנהל הקבוצה שלהם שלח לשחקנים הודעה שהמשחק יהיה סגור בגללנו הקהל. מדובר על שטח עירוני, אסור להם לסגור את המשחק. אנחנו האוהדים והתושבים מממנים את התמיכות של העירייה. הועברה פנייה חמורה מאוד לראש העיר, רפי סער, וסגניו, אורן כהן ודני הרוש בנושא, שיבהירו למועדון שהאצטדיון הוא שטח עירוני וחייב יהיה להיות פתוח לקהל למשחק".

למחרת ההודעה, היום בבוקר, הציף לירון את המקרה ברשתות, כשהוא תוקף בזעם את ההחלטה ומציין כי פנה בנושא גם לראש העיר וסגניו, אולם ללא הועיל: "הפועל כפר סבא שאמורה להיות חברה לתועלת הציבור, כנראה רק אמורה בשם, כי בפועל היא הרבה דברים חוץ מהציבור. אנחנו תושבי העיר ואוהדי הקבוצה משלמים מיסים ולא מעט במהלך השנה, ומתוך כלל המיסים 1.2 מיליון ברוטו הולך לטובת הפועל כפר סבא מתוך זה 800 אלף בנטו. כן, קראתם נכון, 800 אלף נטו הולך למועדון שאמור להיות לציבור. עם זאת, מחר (היום) מסתבר שאמור להתקיים משחק אימון ראשון לעונה. בכל מקום בעולם ובישראל בפרט משחקי אימון פתוחים לקהל הרחב אבל הפועל כפר סבא שנת 2022 אומרים לא – המשחק לא פורסם בשום מקום והיה ניסיון להשתיק את העניין על מנת שלא יבואו אוהדים, אבל אתמול בערב גילינו שהולכים לנעול בצורה הרמטית את האצטדיון העירוני, אותו אצטדיון שאנחנו התושבים והאוהדים משלמים עבורו ועבור הקבוצה. הסיבה האמיתית – לא רוצים את הקהל בפנים, הסיבה המשנית – רוצים שקט מקצועי. לאחר רדיפה ופניות לעירייה בנושא האצטדיון יישאר סגור לקהל. אכזבה ענקית מעיריית כפר סבא ומראש העיר. לא הגיוני בשום מקום שירחיקו אותנו האוהדים מהאצטדיון, כי יש שם משפחה ששולטת ומנסה בכל מחיר להרחיק את הציבור".

 

נוסובסקי ציין באופן ברור כי בכוונת האוהדים להגיע למשחק בכל מחיר: "ראש העיר, תן הנחיה ברורה – האצטדיון יישאר פתוח, במידה ויישאר סגור לא תהיה דרך חזרה והידברות עם העירייה לא תהיה, זה לא יעבור בשתיקה, נתראה באצטדיון בשעה 18:00".

פנינו ליצחק שום לקבל הסברים על ההחלטה לסגור את המשחק לקהל, וכך נימק: "ככה החלטתי, אני לא צריך לתת לך הסבר. יש אימונים סגורים, אנחנו לא חייבים לאף אחד שום דבר, סגרתי יותר משחקי אימון מאשר כאלה שהיו פתוחים. אצטדיון עירוני מתי שפותחים אותו הוא פתוח, האימונים כרגע סגורים לקהל. אני לא חייב הסבר".

מהפועל כפר סבא נמסר בהודעה בדף הפייסבוק: "משחק האימון היום נגד רמת השרון סגור לקהל מטעמי אבטחה. ככלל, משחקי אימון טרום עונה גם במועדונים אחרים סגורים מפעם לפעם בגלל סיבות דומות. כל ניסיון אחר להציג את הדברים אינו אמת ונועד ליצור פרובקציות שאין להן מקום".

מעיריית כפר סבא נמסר: "סגירת האצטדיון לקהל הוא דבר מקובל בכל ענפי הספורט ואינו חריג, מטרתו היא להבטיח כי השחקנים יהיו מרוכזים במשחק. נוסף על כך, כניסת קהל למגרש טומנת בחובה הזמנת כח אבטחה – עלות שממנה מבקש המועדון להימנע כרגע, בפרט נוכח העובדה שמדובר במשחק אימון בלבד. למען הסר ספק, משחקי הקבוצה יהיו פתוחים לקהל והציבור מוזמן להגיע למשחקי העונה בחפץ לב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חם

    גם ברצלונה סוגרים אימון לאוהדים ולתקשורת ואף אחד שם לא בוכה. תעזבו אותנו באימא שלכם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר