ילדי מכבי כפר סבא, צילום טובל שניידרמסר
ילדי מכבי כפר סבא, צילום טובל שניידרמסר

טענות במכבי כפר סבא לאפליה קשה בהקצאות מגרשים ומשאבים

במועדון מעלים טענות קשות נגד העירייה: "חלוקה לא שוויונית של מגרשי הכדורגל השונים בעיר בין המועדונים ללא קביעת קריטריון אחיד לחלוקה"

פורסם בתאריך: 14.9.22 08:28

טענות לאפליה קשה של מועדון מכבי כפר סבא בהקצאות מגרשים ומשאבים לאימון: הורים וחברי עמותת מועדון מכבי כפר סבא, טוענים כי עיריית כפר סבא לא מאפשרת להם לקיים אימונים במגרשים השונים, למרות שרשומים במועדון כ-600 ילדים.
רונן מדברי, חבר בעמותת מכבי וממייסדיה, כתב דברים חריפים בפוסט בפייסבוק: "הגיעה העת לחשוף את מסכת התעללות וחוסר השוויון אשר קיים כנגד מועדון הכדורגל מכבי כפר סבא. חוסר שוויון וצדק בחלוקת המשאבים הציבוריים (מגרשי הכדורגל) אשר שייכים לכל תושב ותושב".

לצומת השרון אמר: "עיריית כפר סבא והעומד בראשה מפלים את מועדון מכבי כפר סבא בצורה קיצונית ואף לא חוקית לדעת מומחים משפטיים אשר מעורים בסיפור, האפליה באה לידי ביטוי בחלוקה לא שוויונית של מגרשי הכדורגל השונים בעיר בין המועדונים ללא קביעת קריטריון אחיד לחלוקה".

במכבי טוענים כי השעות המועטות שהוקצו להם לאימון הן בתשע בערב, שעה שאינה רלוונטית עבור ילדים שלומדים למחרת בבית הספר. חברי העמותה מבקשים להסדיר את מעמד המועדון בעיר, לקבל שוויון מלא בקריטריונים לקבלת מגרשי אימון ותמיכות ציבוריות. הם דורשים לקבל שימוש בארבעה מגרשי ספורט בבתי הספר יסודיים ומגרש אימונים עבור קבוצות הליגה של מועדון מכבי כפר סבא.

 

בתוך כך, חברת מועצת העיר, הדר לביא מרשימת כפ"ס מתקדמת, תעלה השבוע הצעה להסדיר את מדיניות חלוקת התמיכות והקצאות מתקני העירייה לעמותות הספורט השונות. לביא מסרה: "השבוע הובאו לידיעתנו טענות קשות כנגד מדיניות חלוקת התמיכות והקצאת מתקני העירייה לעמותת הספורט השונות, מדובר בשבר אמון של ממש והוא אינו תחום לאגודה או ענף אחד בלבד. ניהול לא תקין יוצר חוסר אמון ויותר מזה – פוגע ישירות בספורט, בספורטאים ובילדים שלנו. הדרך לשפר את הספורט בעיר חייבת לכלול תיקון מהבסיס של ההתנהלות העירונית. נציג בפני מועצת העיר השבוע הצבעה לצעד ראשון לתיקון".

מעיריית כפר סבא נמסר: "הנושא מוכר ונמצא בטיפול. הנהלת העמותה מעודכנת בפרטים. במקביל, העירייה מקדמת הקמת מגרש אימונים נוסף שיביא לפתרון מצוקת המגרשים". בתגובה לכך אמר מדברי: "נשמח אם ראש העיר יציג את המגרש אשר לטענת העירייה הם מתכננים בצורה פומבית".

ממועדון מכבי כפר סבא נמסר: "מועדון מכבי חרט על דגלו הקניית ערכים לכלל ילדי כפר סבא. המועדון אשר מכיל כ-600 ילדים סובל מהזנחה ואי שוויון זועק לשמיים. תגובת העירייה רק ממחישה עד כמה מנותקת עיריית כפר סבא מהמציאות בשטח ואינה ערה למתרחש. אנו בטוחים שבסיומו של המאבק נקבל את המגיע לנו ואנו קוראים לשאר אגודות הספורט להצטרף אלינו למאבק".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר