קבוצת הכדורעף של הפועל כפר סבא, צילום יוסי לזרוף
קבוצת הכדורעף של הפועל כפר סבא, צילום יוסי לזרוף

אירופה זה כאן: שני משחקים בתוך יומיים לקבוצת הכדורעף של הפועל כפר סבא

הקבוצה תארח עם מאמן חדש מסרביה יריבה אוסטרית בגביע האתגר. הכניסה חופשים

פורסם בתאריך: 9.10.22 12:08

חגיגת כדורעף בינלאומית צפויה בחול המועד סוכות לחובבי הספורט בכפר סבא, עם הצגה כפולה של שני משחקים ביתיים בתוך 24 שעות. קבוצת הגברים של מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא תארח בשלישי (11/10- 19:00) וברביעי (12/10 – 16:30) את הקבוצה האוסטרית VCA AMSTETTEN NO במסגרת השלב המוקדם (1/32) של גביע האתגר. שני המשחקים ייערכו בהיכל הספורט ע"ש אריק איינשטיין בשכונה הירוקה. הכניסה חופשית, הקהל מוזמן.

משחקי הכדורעף בכפר סבא הפכו לחוויית צפייה מהנה. קהל רב מילא את היציעים בעונה שעברה, ובמועדון מקווים שכך יהיה גם הפעם. קבוצת הגברים של הפועל כפ"ס הפכה לחברה קבועה במפעלי גביע אירופה, והעונה היא תנסה להגיע לשלבים הגבוהים, לאחר שלפני ארבע שנים עשתה עונה היסטורית כשהגיעה עד לשלב רבע הגמר בגביע האתגר, והייתה במרחק נגיעה מהעפלה לפיינל פור.

מאמן הפועל כפר סבא כדורעף, איוון בלאגוצ'ביץ' צילום יוסי לזרוף

מאמן הפועל כפר סבא כדורעף, איוון בלאגוצ'ביץ' צילום יוסי לזרוף

שינוי בולט נעשה העונה בעמדת המאמן. לאחר ארבע שנים מוצלחות, נפרד מהקבוצה המאמן שגיא ברעם, שהיה מזוהה עם המועדון כמאמן וכשחקן, וזכה להניף את גביע המדינה. במקומו מונה מאמן סרבי מנוסה: איוון בלאגוצ'ביץ'. עוזר המאמן הוא הדר אפרת.
"אנחנו בסיטואציה לא פשוטה", אמר המאמן בלאגוצ'ביץ'. "שחקן האמצע ואסילי פוילוב נפצע בתאונה, וזה שיבש לנו את ההרכב. במשחקי ההכנה שותפו מספר שחקנים צעירים, מתוך מגמה להצעיר את הקבוצה. ננסה להתחזק במוסר נוסף. אנחנו עדיין לא מוכנים מספיק כיוון שהמשחקים נפלו לנו בשלב מוקדם של ההכנות לעונה, אבל נעשה הכל כדי לנצח את האוסטרים".

 

 

 

קבוצת הגברים נבנתה העונה מחדש מתוך שאיפה להצליח באירופה וגם בליגת העל, שתיפתח בסוף החודש, שם תנסה הקבוצה להשתייך לחבורת הצמרת ולהתמודד על כל התארים. את הקבוצה עזבו אלכס שפרנוביץ, יואב ססלר, טוני קויפמן, חגי זבולון ושני הזרים.

שני שחקנים זרים חדשים הצטרפו: אנדרי וסילנקו בן 27 מאזרבייג'אן ולזר מויסיץ' מסרביה. מבין הישראלים ימשיך להוביל את הקבוצה טמיר הרשקו הוותיק והטוב, שעשה קריירה מפוארת בליגות באיטליה ופינלנד, לצד אנדרי וסילנקו, זר בעמדת קבלן ושחקנים צעירים מוכשרים שגדלו באקדמיה של המועדון, בהם בועז סרסון ואלון האס, שממשיכים לעונה שניה, וכן קווין מנדלבאום, שחר מיינר ותומר קלומל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר