קבוצת הכדורעף של הפועל כפר סבא, צילום יוסי לזרוף
קבוצת הכדורעף של הפועל כפר סבא, צילום יוסי לזרוף

אירופה זה כאן: הפועל כפר סבא (גברים) בכדורעף תארח את לינדמנס מבלגיה

הגומלין יתקיים כעבור שבוע בבלגיה. מאמן הקבוצה קורא לקהל לבוא ולעודד. הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 7.11.22 09:25

מעודדת מניצחונה על יריבה מאוסטריה בשלב המוקדם הראשון, תנסה השבוע קבוצת הגברים בכדורעף הפועל כפר סבא לעבור שלב נוסף, כשתארח ביום רביעי (9/11) את לינדמנס מבלגיה במסגרת גביע האתגר האירופי. הגומלין ייערך בבלגיה כעבור שבוע, והמנצחת בסיכום שני המשחקים תעפיל לשלב שמינית הגמר.

המשחק נגד היריבה הבלגית ייערך באולם ע"ש אריק איינשטיין שבשכונה הירוקה (19:00), הכניסה תהיה חופשית והקהל מוזמן. הפועל כפר סבא, שקבוצת ח.י היא נותנת החסות שלה, משתתפת מידי שנה במפעל האירופי, והמשחקים הבינלאומיים באולם איינשטיין הפכו לחווית צפיה מהנה. עד כה הגיעו למשחקים משפחות לצד חובבי ספורט רבים מכפר סבא והסביבה.

הכדורעף הבלגי נחשב למתקדם באירופה. לפני שהמריאה לישראל, היריבה של כפר סבא, שהחליפה חצי מהסגל שלה, הפסידה ברבע גמר הגביע הבלגי. "נעשה את המיטב כדי לנצח אצלנו בבית לעיני הקהל הביתי, אבל אם להיות הוגנים, הבלגים פייבוריטים", אמר מאמנה הסרבי של הפועל כפר סבא, איוון בלגוצ'ביץ, שמנמיך ציפיות. "עבורנו המשחקים באירופה הם בונוס, הליגה חשובה יותר. הבלגים קבוצה חזקה, הם יבואו לכאן כדי לנצח, אבל אם נשחק משחק מאורגן ונהיה חזקים בהגנה, נוכל לעצור אותם. נקשה עליהם, למרות שיש להם שחקנים ברמה גבוהה".

 

 

כפר סבא פתחה את העונה בליגת העל עם ניצחון והפסד. בלגוצ'ביץ קורא לחובבי הספורט בעיר להגיע למשחק: "הקהל הוא השחקן השביעי שלנו, והשחקנים הצעירים שלנו צריכים את תמיכת האוהדים. אני מקווה שאוהבי הכדורעף יבואו למשחק וידחפו את הפועל כפר סבא לניצחון, אנחנו נעשה הכל כדי לשמח את האוהדים".

קבוצת הגברים שינתה העונה את פניה. השחקנים הבולטים הם הקפטן טמיר הרשקו, שחקן נבחרת ישראל, ששיחק במספר מדינות באירופה – שנה שלישית במועדון; בועז סרסון בן ה-19 שגדל במועדון; חוסם האמצע וסילי פוילוב; וסילי דניסוב, אלון האס, גדל ברעננה ובגיל נוער הצטרף להפועל כפ"ס; קווין מנדלבאום, בוגר "גלילי" נחשב לכישרון מבטיח, עלה מקבוצת הנוער וקיבל את עמדת המוסר השני וכן קינן קופץ', שהגיע ממטה אשר. כפר סבא התחדשה בשלושה שחקנים זרים: אנדרי וסילנקו, קבלן, שחקן נבחרת אזרבייג'אן שבמקור הגיע מרוסיה; המוסר הסרבי איוון מרקוביץ והליברו הסרבי לזר מוציק.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר