קבוצת הנשים בכדורעף של הפועל כפר סבא צילום יוסי לזרוף
קבוצת הנשים בכדורעף של הפועל כפר סבא צילום יוסי לזרוף

הכדורעף במוקד: קבוצות הנשים והגברים של הפועל כפר סבא נכנסו לשלבי ההכרעה

רבע גמר הפלייאוף: קבוצת הגברים תארח במוצ"ש את מכבי הוד השרון לאחר הפסד במשחק הראשון בסדרה. קבוצת הנשים תצא לעילבון לאחר ניצחון במשחק הראשון

פורסם בתאריך: 16.3.23 15:27

הגיעו למאני טיים: קבוצות הגברים והנשים של הפועל כפר סבא בכדורעף, נכנסו השבוע לרגעי ההכרעה בסדרות רבע גמר הפלייאוף במאבק על תואר האליפות.

קבוצת הגברים חוותה עונה בינונית, כאשר סיימה את הליגה הסדירה במקום השישי עם מאזן של 7 ניצחונות לעומת 11 הפסדים ולכן גם לא זכתה ביתרון הביתיות בפלייאוף נגד מכבי הוד השרון השכנה שסיימה במקום השלישי בליגה. במשחק הראשון בסדרה, שהתקיים ביום שני בהוד השרון, נוצחה כפר סבא (0 :3) וכעת היא נמצאת עם הגב לקיר. במוצ"ש (18:00, בר לב, הכניסה חופשית) חייבת כפר סבא לנצח את מכבי הוד השרון כדי להשוות את הסדרה ולגרור אותה למשחק שלישי ומכריע בהוד השרון ביום שלישי הקרוב. הפסד וכפר סבא תצפה בחצי הגמר רק מהיציע או בטלוויזיה.

קבוצת הגברים בכדורעף של הפועל כפר סבא צילום יוסי לזרוף

קבוצת הגברים בכדורעף צילום יוסי לזרוף

לקראת המשחק, שאין ממנו חזרה, הנהלת הקבוצה בשיתוף נותנת החסות קבוצת ח.י. נערכים למלא במוצ"ש את אולם "בר לב" במאות אוהדים כדי ליצור אווירה ביתית ותומכת עבור השחקנים. במועדון ציינו כי הכניסה היא חופשית וכי משחקי הכדורעף בכפר סבא נערכים באווירה ספורטיבית וביציע נצפים משפחות רבות עם ילדים.

קינן קופץ', שחקן הקבוצה, אמר השבוע: "אמנם הפסדנו במשחק הראשון, אבל הכל פתוח. הוד השרון שיחקה מצוין ולנו היה קשה להוציא לפועל תרגילים שאנחנו עושים טוב באימונים. למרות הכל, אנחנו מאמינים בעצמנו ונעשה הכל כדי לנצח בבית ולהעביר את ההכרעה למשחק שלישי. אצלנו בבית זה יהיה משחק שונה, יש לנו הרבה מה להציע. אני קורא לאוהדי הספורט בכפר סבא לבוא במוצ"ש לאולם בר לב ולעודד אותנו. יחד ננצח ונעשה הכל כדי להמשיך את העונה גם לחצי הגמר, והשמיים הם הגבול".

 

 

 

 

בניגוד לקבוצת הגברים, קבוצת הנשים פתחה את שלב רבע הגמר בניצחון ביתי 3 :0 על עילבון. קבוצת הנשים, שסיימה את העונה הסדירה במקום השני, במרחק נקודה בלבד מהמקום הראשון, שואפת להחזיר לעצמה את תואר האליפות, אחרי שבעונה שעברה הגיעה עד לגמר והפסידה למכבי חיפה. נשות כפר סבא נמצאות בתקופה מצוינת אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, מתוכם על שתי יריבותיה למאבק על התואר: מכבי חיפה ומכבי אשדוד. המערכה הראשונה בניצחון על עילבון הייתה יחסית שקולה, אבל בהמשך כפר סבא ניצחה בקלות. לפני המשחק נערך טקס לכבוד גיוסה לצה"ל של נועם אביב, בוגרת המועדון ושחקנית הקבוצה.

עילבון, עבורה זו הופעה היסטורית ברבע הגמר, תארח את המשחק השני בסדרה, במוצ"ש, בעוד גלית דבש, אנה וילקי, טלי הקס ויונסקה בטיסטה יעשו הכל כדי לנצח בחוץ ולסגור את סיפור העלייה של כפר סבא לחצי הגמר ללא משחק שלישי. אם כך יקרה, תפגוש כפר סבא בחצי הגמר את המנצחת בסדרה בין אשדוד לרעננה.

סבה דבש, מאמן קבוצת הנשים, אמר לאחר הניצחון במשחק הראשון ברבע הגמר: "אחרי שניצחנו במשחק הראשון, אנחנו נוסעים בשבת לעילבון במטרה לנצח, לגמור בהצלחה את סדרת רבע הגמר ולהתכונן לחצי הגמר. מקווה שנשחק טוב ונעבור את המשחק בשלום. לגבי ההמשך, המטרות של מועדון הכדורעף הפועל מכפר סבא הן לזכות באליפות, אבל הדרך לתואר עוברת דרך משחק בצעדים קטנים. כדי לא לפזר את הריכוז במשהו גדול, אנחנו מתרכזים בעבודה היומית, וזה מה שיקבע איך נהייה במשחקים".

בתוך כך, לרגל יום האישה הבינלאומי שהתקיים בשבוע שעבר, נערך טקס מיוחד לפני המשחק נגד מכבי חדרה, ובסיום המשחק העניקה אורית לזר, נציגת קבוצת ח.י., שעון חכם מתנת הספונסרית לשחקנית המצטיינת יוניסקה בטיסטה. טקס נוסף ליום האישה התקיים כשמועדון הכדורגל הפועל כפר סבא הזמין את קבוצת הנשים בכדורעף להתארח במשחק הליגה נגד אחי נצרת, שהתקיים ביום שישי שעבר. שחקניות הכדורעף עלו לכר הדשא יחד עם שחקני קבוצת הכדורגל כשכל שחקנית קיבלה פרח. כמו כן, הוזמנו שחקניות ליגת מאמאנט כפר סבא ושחקניות בליגת הנערות של מאמאנט. הכרוז ציין את חשיבות הספורט הנשי של מודל לחיקוי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר