שחקניות הכדורעף של הפועל כפר סבא, צילום יוסי לזרוף
שחקניות הכדורעף של הפועל כפר סבא, צילום יוסי לזרוף

בדרך לאליפות? הערב בכפר סבא משחק מספר 2 בסדרת הגמר בכדורעף נשים

"מקווה שאוהדי הספורט בכפר סבא יעריכו את העבודה הנהדרת שהבנות עושות העונה, וימלאו את אולם 'בר לב' במשחק השני, כדי שנמשיך במומנטום ונגיע הכי רחוק שאפשר", אמר המאמן סבה דבש

פורסם בתאריך: 20.4.23 09:20

צעד חשוב בדרך לתואר האליפות: קבוצת הנשים בכדורעף של הפועל כפר סבא גברה במשחק הראשון בסדרת הגמר על מכבי חיפה והערב (חמישי, אולם בר לב, 20:00 כניסה חופשית) היא תארח את המשחק השני בסדרת הטוב מחמישה משחקים.

מדובר בקלאסיקו של כדורעף הנשים בין שתי הקבוצות הטובות בליגה, שגם סיימו את העונה הסדירה בשני המקומות הראשונים. בדרך לגמר כפר סבא ניצחה בסדרת חצי הגמר את מחזיקת הגביע מכבי אשדוד 1:3, בעוד חיפה גברה על מכבי חדרה 0:3. בעונה שעברה נפגשו השתיים בסדרת הגמר, אך ידה של חיפה הייתה על העליונה והיא זו שזכתה באליפות. להפועל כפר סבא חמש אליפויות בעשר השנים האחרונות והיא מצפה לזכות העונה באליפות שישית. יחד עם מחלקת נוער הגדולה, היא נחשבת למועדון הכדורעף הגדול בארץ.

כאמור, כפר סבא עלתה ליתרון 0:1 בסדרת הגמר בעקבות ניהול משחק נהדר מצד המאמן סבה דבש וזאת אחרי ערב ענק שלה במשחק הפתיחה הצמוד והדרמטי, שהיה מלווה במהפכים. כפר סבא ניצחה בשתי המערכות הראשונות (25:27; 24:26), אך חיפה לא ויתרה והשוותה כשניצחה בשתי המערכות הבאות (22:25; 24:26). במערכה החמישית שחקניות כפר סבא בראשות טלי הקס, יונסקה רובלס, בטיסטה ו-ויילקה פרלטה, לצד משחק לחימה של יתר השחקניות, התעלו על עצמן וניצחו במערכה החמישית הצמודה 14:16 ובמשחק כולו, 2:3 מדהים שקובע עובדה פשוטה וחשובה מאוד, יתרון הביתיות עובר לצד של הירוקות מהכפר סבא. ניצחון במשחק הערב יעלה את הכפר סבאיות ליתרון 2 :0 בסדרת הגמר ויקרב אותן ניצחון אחד מאליפות נוספת.

 

כאמור, משחק מספר 2 יתקיים הערב ובהנהלת המועדון, כמו גם נותנת החסות קבוצת ח.י., נערכים לאולם מלא. בארגונו של המנכ"ל יעקב הרשקו נערכים ליותר אנשי אבטחה ולנוכח ההתעניינות הרבה, הקהל מתבקש להקדים להגיע למשחק.

לקראת המשחק אמר מאמן הפועל כפר סבא, סבה דבש: "עשינו הפתעה כשניצחנו במשחק חוץ, אבל זה לא אומר כלום לגבי המשחק השני. האופי המיוחד, הלב והנשמה של השחקניות הביאו לנו את הניצחון. עבדנו קשה בשביל לנצח, אבל נהנינו גם מקצת מזל. חיפה עדיין פייבוריטית, עם תקציב גדול, מאמן מנוסה ושחקניות מעולות. נבוא בצניעות כדי לעשות את העבודה. המשחק בחמישי הוא הכי חשוב שלנו העונה, ואולי משחק הבית האחרון לעונה זו. אני מקווה שקהל רב יבוא ליהנות מחוויה ספורטיבית. זו הזדמנות לאוהדי הספורט בכפר סבא לבוא ולתמוך בקבוצה. אולם מלא בקהל שמעודד את השחקניות זה השחקן השביעי שלנו. חשוב מאוד שהחזרנו את יתרון הביתיות, אבל בסדרה הזאת הכל יכול להיות. מקווה שאוהדי הספורט בכפר סבא יעריכו את העבודה הנהדרת שהבנות עושות העונה, וימלאו את אולם 'בר לב' במשחק השני, כדי שנמשיך במומנטום ונגיע הכי רחוק שאפשר".

השחקנית הקובנית, יונסקה רובלס, הוסיפה: "להתחיל עם ניצחון זה צעד נהדר כדי להיאבק על התואר. חיפה היא קבוצה טובה, וכמונו היא הולכת להילחם בשביל כל נקודה. חשובה לנו התמיכה והעידוד שהקהל מביא לנו מאז ששיחקנו בבית. אני מזמינה את אוהדי הספורט לבוא למשחק ביום חמישי וליהנות מהמשחק הזה יחד איתנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר