בנות הפועל כפר סבא בכדורעף חוגגות את הזכייה באליפות, צילום יוסי לזרוף
בנות הפועל כפר סבא בכדורעף חוגגות את הזכייה באליפות, צילום יוסי לזרוף

צפו בחגיגות: הפועל כפר סבא זכתה באליפות בכדורעף נשים

הבנות גברו על מכבי חיפה במשחק הרביעי בסדרת הגמר וחגגו אליפות שישית בתולדותיה עם מאות אוהדים ירוקים ביציע. הקפטנית גלית דבש: "יש לנו להקה שחבל על הזמן, עם אופי של ווינריות"

פורסם בתאריך: 28.4.23 08:42

יש אליפות: תעשו הרבה כבוד לקבוצת הנשים בכדורעף של הפועל כפר סבא שזכתה אמש (חמישי) באליפות השישית בתולדותיה וזאת לאחר ניצחון דרמטי 2:3 על מכבי חיפה במשחק הרביעי בסדרת גמר הפלייאוף.

כפר סבא, שמשיבה לעצמה את התואר הנכסף לאחר שנתיים, הגיעה למשחק הרביעי באולם "בר לב" מול מאות מאוהדיה מסורים עם ידיעה ברורה – ניצחון ואליפות נוספת לארון התארים המפואר של המועדון בעשור האחרון.

לאחר שכל קבוצה ניצחה את יריבתה בחוץ, גם אמש הייתה זאת חיפה שפתחה את המשחק טוב יותר וניצחה במערכה ראשונה (25 :19), אבל כפר סבא לא ויתרה ובמערכה השנייה ידה הייתה על העליונה, 25 :16. באותה תוצאה ניצחה חיפה את המערכה השלישית ונראה היה כי נחזה שוב בניצחון חוץ שישלח את הקבוצות למשחק חמישי ומכריע בחיפה, אבל מתברר שלשחקניותיו של סבה דבש היו תכניות אחרות. הן ניצחו את המערכה הרביעית (25 :18) וכמו שלושת המשחקים הראשונים בסדרה, המשחק הלך למערכה חמישית ומכרעת.

מערכה זו ביטאה בצורה הטובה ביותר את סדרת הגמר הצמודה והמטורפת שהקבוצות סידרו לנו, כאשר ההובלה עברה מקבוצה אחת לשנייה עד שלבסוף הייתה זו כפר סבא שניצחה 15 :13 וחגגה, כאמור, אליפות שישית ב-12 העונות האחרונות.

עם שריקת הסיום פצחו גלית דבש, אנה ויליקי, נועה ארז, טלי הקס ויתר הכפר סבאיות בחגיגות שמחה, כאשר השמפניה נשפכה בכמויות והכרוז הכריז: "אין מתנה יפה יותר לכפר סבא שחוגגת 120 שנה לייסודה". ראש העירייה, רפי סער, נראה נרגש ושמח למתנה שקיבלה עירו והעניק לשחקניות כפר סבא את צלחת האליפות לקול צהלות האוהדים בירוק לבן.

 

גם ראשי המועדון הכפר סבאי, גרי ועופרה אברמוביץ, היו נרגשים במיוחד מהתואר העשירי בתולדות המועדון (כולל ארבעה גביעי מדינה), לאחר שרק לפני 12 שנה הצילו מפירוק בבית משפט את מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא, שיקמו אותו והביאו אותו להישגים. יו"ר המועדון גרי אברמוביץ' זכה לשבחים מהאורחים הרבים שנכחו במשחק על פועלו למען פיתוח הכדורעף בעיר כפר סבא. "הייתה עונה קשה, ואין ספק שהאליפות מתוקה", אמרה עופרה אברמוביץ', יו"ר מועדון הנשים.

עוד רגע מרגש בסיום המשחק היה כשהשחקניות חיבקו את אנה ויליקי, שנבחרה לשחקנית המצטיינת במשחק והייתה בלתי ניתנת לעצירה, בעיקר ברגעי ההכרעה במערכה החמישית. ויליקי הודיעה כבר מזמן כי מדובר בעונתה האחרונה והיא פורשת ממשחק בגיל 41 אחרי קריירה מפוארת שכללה משחקים גם במדי נבחרת ישראל ובליגה הצ'כית.

בנות הפועל כפר סבא בכדורעף עם צלחת האליפות, צילום יוסי לזרוף

בנות הפועל כפר סבא בכדורעף עם צלחת האליפות, צילום יוסי לזרוף

מאמן כפר סבא, סבה דבש, שהוביל את כפר סבא לאליפות בעונתו הראשונה כמאמן, אמר: "אני מאושר מאוד ובאותה נשימה אני מאוד עצוב, כי אני לא אוכל יותר לאמן את אותן בנות יחד. הייתה לנו עונה קשה אבל בסוף זו הייתה עונה מתוקה. תודה לגרי ועופרה אברמוביץ', שנתנו בי אמון ותמיכה. תודה לכל האוהדים הנפלאים שלנו, שדחפו אותנו. אני מאוד נרגש ברגע זה. אני גאה בדרך שעשינו ושהאמינו בדרך שלי".

אנה ויליקי לקחה הרבה אוויר לפני שאמרה: "ניצחנו בזכות הרבה רצון ובעיקר בזכות האופי המיוחד של הקבוצה. זכיתי כבר באליפויות, אבל זו האליפות הכי מרגשת והכי מתוקה. אני נרגשת כי בתחילת העונה אמרתי שזו עונת פרישה שלי, ואין מתוק יותר מאשר לסיים קריירה עם תואר אליפות".

הקפטנית גלית דבש: "הייתי שותפה לכל האליפויות של הפועל כפר סבא, וזו העונה הכי קשה שהייתה לי. יש לנו להקה שחבל על הזמן. על הנייר לא היינו הקבוצה הכי טובה, אבל במגרש היינו הקבוצה הכי חזקה עם אופי של ווינרים, ועשינו את זה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר