קבוצת הנשים בכדורעף של הפועל כפר סבא בעת הזכייה באליפות (צילום: יוסי לזרוף)
קבוצת הנשים בכדורעף של הפועל כפר סבא בעת הזכייה באליפות (צילום: יוסי לזרוף)

האתגר הגדול הבא של אלופת המדינה בכדורעף נשים

הפועל כפר סבא הוגרלה בשלב המוקדם של ליגת האלופות נגד שלוש יריבות חזקות מספרד, צ'כיה ורומניה. המאמן סבה דבש לא מתרגש: "נעשה הכל כדי להפתיע"

פורסם בתאריך: 27.7.23 10:39

האתגר הבא והלא פשוט: אלופת המדינה בכדורעף נשים, הפועל כפר סבא, הוגרלה בשלב המוקדם של ליגת האלופות נגד שלוש יריבות אלופות מספרד, צ'כיה ורומניה.

כפר סבא, שגם בעונה הקרובה תודרך על ידי המאמן סבה דבש, הממשיך לעונה שנייה, הוגרלה לבית מוקדם מול שלוש קבוצות שזכו בתואר האליפות: קראלובו פולה ברנו הצ'כית, אלבה בלאג' הרומנית וגראן קאנריה מספרד.

המשחקים ייערכו בשיטת בית של ארבע קבוצות בחודש אוקטובר (כל המשחקים באותו שבוע), כששתי הראשונות יעלו לשלב מוקדם שני, שאף הוא ייערך בשיטת בית. בתחילת אוגוסט ייקבע מי מבין המדינות המשתתפות תארח את המשחקים בבית המוקדם, כאשר הפועל כפר סבא בוחנת אפשרות לארח באולם איינשטיין בכפר סבא, אם תזכה לסיוע כספי ניכר ממשרד הספורט.

 

 

יש לציין, כי זה נדיר שקבוצות ישראליות בכדורעף משתתפות במפעל ליגת האלופות, בשל הרמה הגבוהה והעלויות הגבוהות מאוד. בכפר סבא בחרו ללכת על האתגר, וכאלופה טרייה היא תשתתף, כאמור, העונה במוקדמות ליגת האלופות.

דבש לא נבהל מההגרלה: "קיבלנו את הקבוצות הכי חזקות בהגרלה, אבל זה אתגר גדול עבורנו. הפועל כפר סבא תבוא באמונה שנוכל להראות את היכולת הטובה שלנו ונעשה הכל כדי להפתיע".

קבוצת הגברים של הפועל כפר סבא, שתשתתף בגביע האתגר, הוגרלה לשחק נגד יריבה מבודפשט, הונגריה. את קבוצת הגברים של המועדון ידריך העונה המאמן שגיא ברעם, שחזר לאחר היעדרות של שנה והוא מזוהה יותר מכל עם המועדון כמאמן וכשחקן, ואף זכה להניף את גביע המדינה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר