דרבי בכפר סבא, בית"ר נגד קבוצת האוהדים 1928 צילום רמי ימיני
דרבי בכפר סבא, בית"ר נגד קבוצת האוהדים 1928 צילום רמי ימיני

הדרבי הגדול של כפר סבא: קרב ישיר על העלייה לליגה ב'

הדרבי השני העונה יתקיים במסגרת המחזור השני של הפלייאוף העליון. בקבוצת האוהדים הירוקה מצפים ל-1,500 אוהדים, בבית"ר מצפים ל-400. יהיה מעניין

פורסם בתאריך: 4.4.24 09:01

איזו קבוצת כדורגל מכפר סבא תעפיל לליגה ב'? זאת השאלה שתעמוד במוקד הדרבי הכפר סבאי המסקרן בין שתי הקבוצות הראשונות במחוז השרון של ליגה ג' – מ.כ. כפר סבא, הידועה יותר כקבוצת האוהדים 1928 לבין בית"ר כפר סבא הוותיקה.

הדרבי השני העונה יתקיים ביום שישי (לויטה, 15:00) במסגרת המחזור השני של הפלייאוף העליון, כאשר התוצאה בו עשויה להכריע את גורל העולה מהמקום הראשון. נכון לעכשיו, מובילה קבוצת האוהדים עם 48 נקודות לפני בית"ר עם 46 נקודות. בשבוע שעבר, במסגרת המחזור הראשון של הפלייאוף העליון, ניצחו השתיים: קבוצת האוהדים גברה בביתה על כפר קאסם 1: 0 ובית"ר הכניעה את פרדסיה בתוצאה 3 :0. לאחר המשחק בשישי, יישארו עוד שלושה מחזורים לסיום העונה, כך שהקבוצה שתעמוד בראש הטבלה בסיום הדרבי תשפר משמעותית את סיכוייה להעפיל מהמקום הראשון. הקבוצה שתסיים במקום השני בסיום העונה תנסה להעפיל לליגה ב' דרך משחקי הפלייאוף, משימה לא פשוטה בכלל.

דרבי בכפר סבא, בית"ר נגד קבוצת האוהדים 1928 צילום רמי ימיני

דרבי בכפר סבא, בית"ר נגד קבוצת האוהדים 1928 צילום רמי ימיני

בדרבי הקודם, שנערך לפני כחודש, גברה קבוצת האוהדים 2 :1 במשחק שייזכר גם בגלל התגרה שפרצה בסיומו. הפעם המתח הוא אפילו גדול יותר בשל היישורת האחרונה בהחלט של הליגה, אבל בשני המועדונים מקווים שהמשחק יעבור בשלום. למשחק צפויים להגיע כ- 2,000 צופים (ליגה ג' להזכירכם. מדהים!), כאשר בקבוצת האוהדים מצפים להגעת 1,500 אוהדים ומעלה ובבית"ר כפר סבא לעידוד של כ- 400 אוהדים שלהם. אין ספק שצפויה חגיגת כדורגל אמיתית שמוסיפה כבוד לכדורגל הכפר סבאי בתקווה שהמשחק הפעם יעבור בצורה ספורטיבית ללא אירועים חריגים.

 

 

 

 

בשני המועדונים הדריכות בשיאה כאשר לכולם ברורה חשיבות תוצאת המשחק. לירון נוסובסקי, מהנהלת קבוצת האוהדים, אמר: "אנחנו כמועדון מגיעים הכי מוכנים שאפשר. הצוות המקצועי דואג גם הוא להכין את הקבוצה ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו מגיעים למשחק על 6 נקודות שאנחנו יודעים שניצחון יקרב אותנו משמעותית לעבר המטרה ונהיה תלויים רק בעצמנו".

אלברט זנפט, מנכ"ל בית"ר כפר סבא, אמר לקראת המשחק: "אין הכנות מיוחדות למשחק, אבל ישנה דריכות כי כל שחקן בסגל יודע שזה סוג של משחק גומלין לדרבי הקודם וזה למעשה משחק של עונה שלמה. השחקנים מודעים לגודל המעמד. אני קורא לשתי קבוצות האוהדים לשמור על אווירה ספורטיבית עם הגינות ועידוד ולשמור על כללי התנהגות נורמטיבית לאורך כל המשחק ובמיוחד בסיום המשחק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר