אוהדי קבוצת האוהדים כפר סבא 1928 בדרבי, צילום רמי ימיני
אוהדי קבוצת האוהדים כפר סבא 1928 בדרבי, צילום רמי ימיני

אחר הניצחון בדרבי: קבוצת האוהדים מ.כ. כפר סבא בדרך לליגה ב'

עם קהל רב ביציעי לויטה עשתה קבוצת האוהדים צעד חשוב בדרך לעלייה לליגה ב', עם ניצחון בדרבי על בית"ר. לצד זאת מתאוששת הפועל כפר סבא בליגה הלאומית ועלתה אל מעל לקו האדום

פורסם בתאריך: 7.4.24 11:17

עם רגל וחצי בליגה ב': קבוצת האוהדים 1928, או בשמה הרשמי מ.כ. כפר סבא, עשתה ביום שישי האחרון צעד ענק לעבר העפלתה לליגה ב' בתום העונה הראשונה לקיומה לאחר שגברה בדרבי המסקרן על יריבתה העירונית, בית"ר, בתוצאה 0:2.

עומד פדידה במדי קבוצת האוהדים כפר סבא 1928 בדרבי, צילום רמי ימיני

עומד פדידה במדי קבוצת האוהדים כפר סבא 1928 בדרבי, צילום רמי ימיני

הקבוצות הגיעו למשחק העונה כאשר קבוצת האוהדים מובילה בשתי נקודות על פני בית"ר וזאת ארבעה מחזורים לסיום העונה. בתום 90 דקות הייתה ידה של קבוצת האוהדים על vעליונה משערים שכבשו עומר פדידה הוותיק בדקה ה- 40 ושאדי חמודה בדקה ה- 91. לאחר שריקת הסיום חגגו השחקנים מול היציע שנצבע בירוק עם כ- 2,000 אוהדים שדוחפים את קבוצתם במסירות ראויה להערכה מתחילת העונה.

כעת, שלושה מחזורים לסיום העונה' מובילה קבוצת האוהדים על בית"ר בפער של 5 נקודות. בהתחשב בעובדה שעד כה הקבוצה רשמה מאזן מטורף של 17 ניצחונות לעומת הפסד בודד, קשה לראות איך היא שומטת הפרש כזה כאשר בקופה נותרו רק עוד 9 נקודות.

ביום שלישי הקרוב תתארח קבוצת האוהדים אצל השרון נתניה, שם רשמה את הפסדה הבודד העונה, אי שם במחזור העשירי. בית"ר כפר סבא תקווה למעידה של יריבתה כאשר תארח את כפר קאסם. ניצחון של קבוצת האוהדים יסגור באופן מעשי את גורל העולה מהמקום הראשון.

 

 

 

בהנהלת הקבוצה אמרו לאחר הניצחון בדרבי: "לשמחתנו, למרות משחק לא טוב שלנו השחקנים ידעו לנצל את ההזדמנויות. מצבנו בטבלה כרגע מצוין אבל לא חוגגים עד שהעבודה לא מושלמת וכבר ביום שלישי משחק קשה לפנינו בנתניה. היה כיף לראות 2,000 צופים באצטדיון אחרי שנים ארוכות שהוא עומד ריק ואנחנו מקווים שבמשחק הבית הבא נוכל להבטיח עליית ליגה ולחגוג כראוי".

הקבוצה הוותיקה של העיר, הפועל כפר סבא, שבעקבות טענות על התנהלותה הוקמה למעשה קבוצת האוהדים, עושה בתקופה האחרונה את אחד הקאמבקים הגדולים בליגה הלאומית בשנים האחרונות. הקבוצה החלה את העונה בצורה נוראית ובמשך מחזורים רבים שהתה במקום האחרון והיה נדמה כי היא תרד לליגה א'.

את העונה החל כמאמן גל ברשאן, שאימן בעונה הקודמת את קבוצת הנוער של המועדון, אך לאחר מספר מחזורים הוא פוטר ועידן שום החליט לקחת על עצמו גם את אימון הקבוצה, אבל גם עם שום הקבוצה לא התאוששה. בתחילת ינואר, לאחר ההפסד לבני יהודה במחזור ה- 16, מינה שום למאמן את איציק ברוך ובמקביל הקבוצה התחזקה במספר שחקנים והתוצאות לא איחרו לבוא.

שימו לב לנתון המדהים הבא: בסיום הסיבוב הראשון דורגה הפועל כפר סבא במקום האחרון שבמאזנה 10 נקודות בלבד עם 2 ניצחונות. כיום, בתום המחזור ה- 29 במאזנה של כפר כבר 30 נקודות עם 7 ניצחונות. בעקבות ניצחונה ביום שישי בחוץ על הפועל עכו (1: 0) עלתה כפר סבא מעל הקו האדום, כאשר היא מקדימה בנקודה את הפועל ראשל"צ שבמקום ה- 14. בשישי הקרוב, במחזור האחרון של הליגה הסדירה, תארח כפר סבא (לויטה, 16:00) את רמת השרון ולאחר מכן תצא למאבק על הישרדותה בפלייאוף התחתון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר