אוהדי מ.כ. כפר סבא חוגגים בפאב הבאביטי, צילום פרטי
אוהדי מ.כ. כפר סבא חוגגים בפאב הבאביטי, צילום פרטי

קבוצת האוהדים עלתה ליגה: "היעד הוא חגיגות עליה גם בשנה הבאה"

עם מאזן נדיר עלתה קבוצת האוהדים הירוקה לליגה ב' כבר בעונתה הראשונה, והאוהדים חגגו במגרש ואחר כך בפאב הבאביטי

פורסם בתאריך: 17.4.24 10:54

מברוק לקבוצת האוהדים: אם יש מגיע בכדורגל, אז הכי מגיע לקבוצת האוהדים כפר סבא 1928, או בשמה הרשמי מ.כ. כפר סבא, לעלות ליגה כבר בעונתה הראשונה.

מה שהחל בקיץ שעבר כיוזמה של מספר אוהדי הפועל כפר סבא, בעקבות כעס על התנהלות הנהלת הקבוצה מהליגה הלאומית, הפך למיזם קהילתי וספורטיבי יוצא מן הכלל שסחף אחריו אוהדים רבים בירוק שמתגעגעים לתחושת השייכות שכה היו רגילים לה ונעלמה בשנים האחרונות.

אוהדי מ.כ. כפר סבא ביציעי לויטה, צילום רמי ימיני

אוהדי מ.כ. כפר סבא ביציעי לויטה, צילום רמי ימיני

העלייה הושלמה סופית רק אתמול, מחזור אחד לסיום הפלייאוף העליון, עם הניצחון הביתי על מ.כ. בני רעננה עוזי כהן (3: 1), אבל לאורך כל העונה לא היה ספק מי הקבוצה הטובה במחוז שרון של ליגה ג' שגם תעפיל בסופו של דבר לליגה ב'.

המשחק מול רעננה היה אמור להתקיים ביום ראשון, אבל בשל מגבלות פיקוד העורף נקבע שייערך ללא קהל. הנהלת הקבוצה ידעה שמשחק עלייה ללא הקהל הנפלא זה דבר מיותר ודאגה להזיז את המשחק ליום שלישי. כ- 1,500 אוהדים ביציע אצטדיון לויטה דחפו שוב את קבוצתם ובסיום חגגו את העלייה ההיסטורית של המועדון הכי צעיר בארץ.

מבחינה מקצועית, כפר סבא רשמה מספרים נדירים בכל קנה מידה: במאזנה 19 ניצחונות והפסד בודד (57 נקודות מתוך 60, 95% הצלחה!) עם הפרש שערים חריג: 72 שערי זכות לעומת 10 שערי חובה בלבד.

בסיום המשחק חגגו מאות אוהדים עם השחקנים בפאב האוהדים "באביטי" שבאזור התעשייה בכפר סבא, שם שרו, חגגו והניפו את השחקנים על הכתפיים. לאחר שהסתיימו חגיגות העלייה, יצטרכו בהנהלת הקבוצה להתחיל ולהתארגן עבור האתגר הבא והקשה יותר – ליגה ב' בעונה הבאה, אבל עם קהל כזה, יש בכפר סבא סיבות להיות אופטימיים.

לירון נוסובסקי, מהנהלת הקבוצה, אמר הבוקר: "עמדנו במשימה אותה הצבנו לעצמו בתחילת השנה. מדהים לראות איך הקהל התאגד סביב הקבוצה וחזר להתרגש וליהנות מכדורגל והחוויה שמסביב למרות הליגה הנמוכה. התחלנו כבר לעבוד על העונה הבאה וברור לכולם שהיעד הוא חגיגות עלייה גם בעוד שנה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר