בית"ר כפר סבא לאחר הניצחון שהעלה אותה לליגה ב', צילום פרטי
בית"ר כפר סבא לאחר הניצחון שהעלה אותה לליגה ב', צילום פרטי

הדרבי של כפר סבא עולה ליגה: גם בית"ר העפילה לליגה ב'

בעוד קבוצת האוהדים עשתה את זה ישירות מהמקום הראשון בליגה, בית"ר עשתה את זה בדרך הקשה, לאחר הפלייאוף ומשחק מבחן

פורסם בתאריך: 19.5.24 08:39

הדרבי של כפר סבא עלה ליגה: לאחר שקבוצת האוהדים 1928 העפילה לליגה ב', הצטרפה אליה ביום חמישי האחרון גם קבוצת בית"ר כפר סבא לאחר שגברה במשחק הפלייאוף האחרון על ספורטינג תל אביב בתוצאה 4 :1.

כזכור, שתי הקבוצות מכפר סבא נאבקו על המקום הראשון במחוז שרון של ליגה ג' כעולה אוטומטית ובו זכתה קבוצת האוהדים לאחר שגברה בשני משחקי הדרבי, בליגה ובפלייאוף העליון. בבית"ר כפר סבא רצו לחזור למקומם הטבעי בליגה ב' ולאחר שסיימה את הפלייאוף העליון במקום השני, הדרך לשם עברה בשלושה ניצחונות מכריעים: הראשון היה בגמר מחוז השרון, ניצחון 3 :0 קליל על מכבי השרון נתניה. לאחר מכן גברה בית"ר על קבוצת שיכון ותיקים ר"ג, מנצחת הפלייאוף במחוז ת"א, בתוצאה 2: 0, ניצחון שהעלה את בית"ר למשחק המכריע מול קבוצת ספורטינג ת"א, שסיימה לפני אחרונה בליגה ב', מחוז דרום א'.

המשחק התקיים ביום חמישי האחרון במגרש באור יהודה. הקבוצה מת"א הייתה קרובה לניצחון שהיה משאיר אותה בליגה ב', כאשר עלתה ליתרון כבר בדקה ה- 16, אבל בית"ר לא התייאשה והישוותה בדקה ה- 85 משער של רועי הררי. המשחק הלך להארכה ושם ניצלה בית"ר את העובדה שספורטינג נותרה עם 9 שחקנים בלבד כדי לכבוש עוד שלושה שערים (בר אל סברי בדקה 97, איתי אוחיון 105, איסלאם אבו נעמה 111) כדי להשלים ניצחון ענק 4 :1 ולרשום את עליית הליגה שכה רצו במועדון.

בית"ר כפר סבא חוזרת לליגה ב' לאחר שנתיים בליגה ג' וכעת ינסו בקבוצה לתקוע יתד בליגה הרביעית ולהימנע מירידה נוספת. אלברט זנפט, מנכ"ל בית"ר כפר סבא, סיכם את העונה המוצלחת: "עשינו עונה מצוינת עם המאמן ישראל כהן ביחד עם דני סויסה, מקסים סוסן, אפי חרפי עוזר המאמן, רוני ברוקר מנהל הקבוצה ואני. הייתה לנו קבוצה יציבה מאוד. השגנו 50 נקודות מתוך 21 משחקים שזה כמעט 80 אחוז הצלחה והכי חשוב שהגענו במאני טיים לשיא הכושר והיכולת וניצחנו את שלושת משחקי הפלייאוף המכריעים. היינו יציבים לאורך כל הדרך. המאמן ישראל כהן עשה עבודה מצוינת והרים את הקבוצה לשלושת משחקי המאני טיים והשחקנים עשו עבודה מצוינת. מבחינה מקצועית התמודדנו שווה בשווה מול קבוצת האוהדים המצוינת שהגיע לה לעלות בזכות. לא הרמנו ידיים והגענו בכל העוצמה המקצועית והמנטלית למשחקי המבחן ובאמת מגיע שאפו לצוות ולשחקנים. חגגנו את העלייה, ננוח קצת ונתארגן לעונה כדי לבנות קבוצה טובה ולעמוד באתגרים לקראת ליגה ב'. אני רוצה להודות לכל האוהדים המסורים שעודדו ותמכו בנו במשחקים בשכונת קפלן ובאצטדיון לויטה ונתנו לנו הרגשה ביתית. זאת ההזדמנות לקרוא לכל אוהדי בית"ר כפר סבא שימשיכו לעודד אותנו גם בעונה הבאה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר